وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

رونمایی از آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی ایران تلنت

زبان انگلیسی به عنوان زبان اول در جهان شناخته می‌شود که در واقع، تمام کشورها و افراد با استفاده از این زبان می‌توانند به راحتی با هم در ارتباط باشند. کار با بسیاری از ابزارها مانند مکاتبات ایمیلی نیز با داشتن دانش در زبان انگلیسی انجام می‌شود و مقالات آموزشی حرفه‌ای در وب‌سایت‌های خوب دنیا نیز به زبان انگلیسی در دسترس هستند. به همین خاطر بد نیست که درباره سطح زبان انگلیسی خود به ایده‌ای برسید و در صورت نیاز به تقویت، برای آن اقدام کنید.

ایران تلنت با راه اندازی آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی، کار شما در تعیین سطح را راحت کرده است و دیگر نیازی نیست تا حضوری به آموزشگاه‌ها مراجعه کنید و حتی برای تعیین سطح خود مبلغی پرداخت کنید.

شروع آزمون

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

آزمون تعیین سطح ایران تلنت در چهار مرحله، مهارت‌های انگلیسی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد که شما با پاسخ دادن به سؤالات هر مرحله، در نهایت میزان مهارت خود در آنها را به دست می‌آورید. این تست جهت ارزیابی سطح عمومی زبان شما طراحی شده و شامل ۶۰ پرسش در مهارت واژگان یا Vocabulary، مهارت گرامر یا Grammar، مهارت گوش دادن یا Listening و مهارت خواندن یا Reading می‌شود.

چرا آزمون تعیین سطح زبان ایران تلنت؟

دلایل مختلفی برای انتخاب آزمون تعیین سطح ایران تلنت وجود دارد که به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد. مهم‌ترین دلیل برای انتخاب این آزمون این است که این آزمون طبق اصول جهانی تعیین سطح زبان انگلیسی طراحی شده است و در نهایت نتیجه‌ای که از آن دریافت می‌کنید درست و استاندارد است. همچنین، این آزمون و تمام سؤالات آن توسط مؤسسات آموزشی برتر، بررسی و ارزیابی شده است تا از بروز خطا در نتیجه نهایی آن جلوگیری شود و بتوانید به عنوان یک سند در مورد مهارت خود در انگلیسی به آن مراجعه کنید.

در نهایت نیز باید عنوان کنیم که این آزمون کاملا رایگان است و شما برای شرکت در آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. همچنین می‌توانید آن را در رزومه خود در ایران تلنت قرار دهید و به عنوان مهارت در رزومه خود داشته باشید.

ویژگی‌های آزمون تعیین سطح زبان ایران تلنت

  • این آزمون می‌تواند بهترین مرجع برای تعیین سطح زبان عمومی شما باشد و شما می‌توانید در این آزمون ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی را ارزیابی کنید. این ۴ مهارت شامل واژگان، گرامر، گوش دادن و خواندن می‌شود.
  • تمام سؤالات این آزمون توسط مؤسسات معتبر طراحی شده و به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت و با اطمینان به این سؤالات پاسخ دهید و از صحت نتیجه آن نیز مطمئن باشید.
  • بسیاری از شرکت‌های ایرانی می‌توانند از این آزمون برای سنجش میزان مهارت کارمندان خود در زبان انگلیسی استفاده کنند و همچنین در مرحله استخدام، برای محک زدن متقاضی نیز استفاده کنند.
  • این آزمون و تمام سؤالات آن طبق آخرین پیشرفت‌ها و تغییرات در زبان انگلیسی طراحی شده و می‌توان آن را به عنوان نمونه یک آزمون به روز در ایران دانست.

نحوه‌ی شرکت در آزمون

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی در ایران تلنت، نمره منفی ندارد و شما می‌توانید به سؤالات با این دید پاسخ دهید. برای شروع باید به صفحه این آزمون بروید و با زدن دکمه شروع، آزمون را آغاز کنید. مراحل این آزمون به ترتیب زیر برای شما نمایش داده می‌شوند که شما باید به سؤالات هر مرحله پاسخ دهید تا بتوانید ۴ مهارت زبان انگلیسی در خود را بسنجید. این مراحل به ترتیب عبارت‌اند از:

  • مرحله اول، تست مهارت واژگان (Vocabulary)
  • مرحله دوم، تست مهارت گرامر (Grammar)
  • مرحله سوم، تست مهارت گوش دادن (Listening)
  • مرحله چهارم، تست مهارت خواندن (Reading)

شرکت در این آزمون تنها یک بار و بدون امکان توقف وجود دارد و باید به این نکته دقت کنید و بعد دکمه آغاز را بزنید. همچنین باید بدانید که مدت زمان این آزمون ۶۰ دقیقه است و شما به مدت یک ساعت زمان دارید تا به سؤالات این آزمون پاسخ دهید.

پس از پاسخ دادن به سؤالات هر مرحله، در نهایت نتیجه برای شما نمایان می‌شود و شما می‌توانید میزان درصد پاسخ سؤالات را مشاهده کنید و برای آن مهارتی که نیاز به تقویت دارد برنامه ریزی کنید. در آخر نیز این آزمون را می‌توانید در رزومه خود در ایران تلنت قرار دهید تا کارفرما بتواند میزان مهارت شما در زبان انگلیسی را مشاهده کند.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.