وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

ماشین حساب عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی به ایران سلری اضافه شد

ایران سلری با هدف آسان کردن روند آگاهی از میزان حقوق و دستمزد و همچنین مزایای حقوقی کار خود را آغاز کرد و امروز برای تعیین آسان‌تر میزان عیدی، سنوات و همچنین بازخرید مرخصی ماشین حساب خود را به گروه ماشین حساب حقوق اضافه کرده است و آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ماشین حساب عیدی

میزان عیدی برای بسیاری از کارمندان و کارگران بسیار مهم است و همیشه دوست دارند تا قبل از موعد پرداخت آن درباره مبلغ آن اطالعات داشته باشند. روش محاسبه عیدی در تمام اسن سال‌ها یک روش ثابتی بوده است و تنها یک معادله برای مشخص شدن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. مبلغ عیدی بر اساس دو برابر پایه حقوق پرسنل در صورتی که از ۳ برابر پایه حقوق وزارت کار (۵۷,۳۱۲,۸۱۰) بیشتر نشود، محاسبه می‌شود.

محاسبه آنلاین حقوق و دستمزد
با استفاده از سرویس سلری‌ایران تلنت می‌توانید به راحتی حقوق و دستمزد خود را در هرگروه شغلی و هر رده سازمانی محاسبه و آن را با سایر افراد مقایسه کنید.

افرادی که عیدی آنها تا ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال است از مالیات معاف و از مازاد بر آن ۱۰% مالیات کسر می‌گردد. تمام افراید که قرارداد آنها بر اساس قانون کار است، چه قرارداد دائمی داشته باشد و چه موقت، به میزان کارکرد خود در سال عیدی دریافت می‌کنند. در ماشین حساب عیدی ایران سلری می‌توانید مبلغ عیدی خود را در کمترین زمان ممکن محاسبه کنید.

محاسبه آنلاین عیدی

ماشین حساب سنوات

سنوات مازاد میزان مازاد حقوق است که به کارمندان و کارگران به صورت سالانه و یا حتی پس از بازنشستگی پرداخت می‌شود. سنوات شامل هزینه‌های زندگی مانند حق مسکن و هزینه‌های مربوط به حق اولاد و خواربار می‌شود.

زمان پرداخت آن هم می تواند پااین سال باشد و هم در زمان بازنشستگی و پایان همکاری و میزان آن معادل یک ماه آخرین مزد ثابت دریافتی کارگر به ازای هر سال می‌باشد. اگر سنوات به صورت سالانه پرداخت نشود زمان تسویه کل سنوات مبلغ آن بر اساس میزان حقوق وقت محاسبه می‌شود. در ماشین حساب سنوات ایران سلری می‌توانید مبلغ سنوات خود را در کمترین زمان ممکن محاسبه کنید.

محاسبه آنلاین سنوات

ماشین حساب بازخرید مرخصی

در صورتی که کارمند از مرخصی‌های خود استفاده نکند، می‌تواند در پایان سال مبلغی را به عنوان بازخرید مرخصی دریافت کند. ﺑﻄﻮﺭ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻣﺮﺧﺼﯽ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺣﻘﻮﻕ ﺑه عنوان ﺑﺎﺯ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺮﺧﺼﯽ برای کارمند و کارگر به شمار می‌آید.

براساس قانون کار، هر کارگر یا کارمند تنها می‌تواند ۹ مرخصی خود را به سال بعد منتقل کند و باقی آنها برای او محاسبه نمی‌شود و البته باید قوانین شرکت‌ها در این زمینه نیز بررسی شود. بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری کلیه کارکنان دولتی مجاز به ذخیره مرخصی خود تا سقف ۱۵ روز هستند. در ماشین حساب بازخرید مرخصی ایران سلری می‌توانید مبلغ بازخرید مرخصی خود را در کمترین زمان ممکن محاسبه کنید.

محاسبه آنلاین مرخصی مانده

نحوه کار با ماشین حساب عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی

اساس و پایه کار تمام ماشین حساب‌های ایران سلری این است که به شما در کمترین زمان ممکن اطلاعات مورد نظر داده شود. به همین خاطر نحوه کار با تمام این ماشین حساب‌ها بسیار راحت است و بسیار سریع نیز به جواب خود می‌رسید. برای دسترسی به ماشین حساب‌های ایران سلری باید از منوی بالای صفحه روی منوی ماشین حساب ماوس را نگه دارید تا لیست ماشین حساب‌ها را مشاهده کنید.

ماشین حساب محاسبه کننده عیدی تنها برای برآورد عیدی سال ۱۳۹۹ می‌باشد. بنابراین لازم است تاریخ شروع و پایان در بازه ۱۳۹۹/۱/۱ تا ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ باشد.

همان‌طور که در تصویر کاملا مشخص است، شما می‌توانید با وارد کردن پایه حقوق و همچنین تاریخ شروع و پایان کار خود را در باکس‌های مربوطه و همچنین نوع کار خود با شرکت، مبلغ عیدی خاص خود را به دست آورید.

ماشین حساب محاسبه کننده سنوات تنها برای برآورد سنوات سال ۱۳۹۹ می‌باشد. بنابراین لازم است تاریخ شروع و پایان در بازه ۱۳۹۹/۱/۱ تا ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ باشد.

همان‌طور که در تصویر کاملا مشخص است، شما می‌توانید با وارد کردن پایه حقوق و همچنین تاریخ شروع و پایان کار خود در باکس‌های مربوطه و همچنین نوع کار خود با شرکت، مبلغ سنوات سال ۹۹ خود را به دست آورید.

کار با ماشین حساب بازخرید مرخصی نیز به آسانی باقی ماشین حساب‌ها است و برای به دست آوردن رقم آن کار سختی نخواهید داشت.

در این ماشین حساب شما باید تنها پایه حقوق خود و میزان مرخصی‌های باقی مانده تا به امروز را وارد کنید تا بتوانید میزان بازخرید مرخصی خود را مشاهده کنید.

برای محاسبه تمام موارد عنوان شده به وب‌سایت ایران سلری مراجعه کنید و در منو با کلیک روی گزینه‌های ماشین حساب موارد دلخواه خود را محاسبه کنید. با کمک تمام ماشین حسب‌های ایران سلری می‌توانید به راحتی و در زمانی بسیار کوتاه به رقم مواردی از مزایای حقوق خود دست پیدا کنید.

منبع ایران سلری
مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.