وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

شرکت در هشتمین نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ

شرکت در هشتمین نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ

تلنت کوچ، پیشرفته‌ترین سایت ایران در حوزه استخدام است، که خبر از هشتمین نمایشگاه آنلاین داده است. این نمایشگاه به صورت فصلی برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند از طریق آن، به صورت آنلاین از جدیدترین فرصت‌های شغلی باخبر شوند و به صورت آنلاین رزومه خود را ارسال کنند.

 

هشتمین نمایشگاه آنلاین کار

نمایشگاه کار تلنت کوچ، بستری برای دسترسی آسان‌تر  و سریع‌تر به فرصت‌های شغلی شرکت‌های معتبر و بزرگ ایران است و از طریق آن هم کارجو می‌تواند وارد بازار کار شود و هم کارفرما بهترین و مناسب‌ترین افراد را برای فرصت‌های شغلی خود پیدا کند. در واقع نمایشگاه کار واسطی میان کارفرما و کارجو است.

در شرایط حال حاضر جامعه و همه گیری کرونا، برگزاری چنین نمایشگاهی می‌تواند رفت و آمدهای بیش از حد برای پیدا کردن کار و همچنین مصاحبه‌های شغلی را کاهش دهد و سلامت افراد به خطر نیفتد. چرا که این نمایشگاه به صورت کامل آنلاین برگزار می‌شود و در واقع صفر تا صد کاریابی در آن از طریق اینترنت و فضای آنلاین است.

تا کنون در حدود ۱۳۰۰ رزومه توسط کارجویان در رشته‌های مختلف از جمله مهندسی، مدیریت و حسابداری ارسال شده است و همچنین ۱۸ شرکت بزرگ و معتبر ایران تا به الان آگهی‌های شغلی خود را در این نمایشگاه در معرض دید کارجویان قرار داده‌اند. با توجه به تعداد رزومه‌هایی که تا به امروز ارسال شده است و همچنین حضور شرکت‌های معتبر در نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ، می‌توان پی به معتبر بودن آن برد و آن را راه حلی ایده آل برای رسیدن به بازار کار دانست.

در دوره‌های پیشین این نمایشگاه نیز حدود ۷۰۰۰ نفر در این نمایشگاه شرکت کردند تا بتوانند مسیر شغلی خود را از این نمایشگاه بسازند.

شرکت در هشتمین نمایشگاه کار تلنت کوچ

نحوه شرکت در نمایشگاه آنلاین کار

شرکت در هشتمین نمایشگاه کار تلنت کوچ بسیار آسان است و به راحتی و تنها با در اختیار داشتن لپ‌تاپ و اینترنت می‌توانید از غرفه‌های شرکت‌ها دیدن کنید و از آگهی‌های شغلی آنها باخبر شوید. تنها کافیست به آدرس اینترنتی https://talentcoach.ir/fair/10 بروید و در آنجا غرفه تمام شرکت‌ها را مشاهده کنید، با کلیک روی غرفه‌ها می‌توانید فرصت‌های شغلی آنها را مشاهده کنید، تمام آگهی‌ها را با توانایی‌های خودتان بسنجید، رزومه خود را ارسال کنید و در نهایت در صورت قبولی رزومه، خود را آماده مصاحبه آنلاین بکنید.

 

تلنت کوچ

تلنت کوچ از وب‌سایت‌های پیشرفته در حوزه کاریابی است که بستری فراهم کرده است که کارجویان بتوانند به صورت آنلاین به جدیدترین فرصت‌های شغلی دسترسی داشته باشند و خود را آماده ورود به بازار کار کنند.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.