وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

«جاب‌کاپ»؛ مسابقه استخدامی بزرگ ایران تلنت

مسابقه استخدامی «جاب‌کاپ» ایران تلنت در ۱۹ گروه شغلی و رشته تحصیلی در حال برگزاری است. نفرات برگزیده هر شغل در جاب‌کاپ ضمن دریافت جایزه نقدی، امکان استخدام در شرکت‌های معتبر ایران را خواهند داشت. مسابقات استخدامی جاب‌کاپ از ۳ بهمن آغاز شده و تا ۲۴ بهمن ادامه خواهد داشت.

جاب‌کاپ چیست؟

«جاب‌کاپ» یک مسابقه‌ جذاب مهارت‌سنجی است که در زمینه‌های شغلی و رشته‌های تحصیلی مختلفی برگزار می‌شود. ایران تلنت با هدف شناسایی استعدادهای برتر در هر گروه شغلی و معرفی آنها به شرکت‌ها جهت استخدام، اقدام به برگزاری مسابقات رقابت گروه‌های شغلی یا رشته‌های تحصیلی با نام «جاب‌کاپ» کرده تا همه افراد در هر حوزه یا رشته تحصیلی بتوانند با افراد مشابه خود به رقابت بپردازند.

گروه‌های شغلی و رشته‌های تحصیلی جاب کاپ

«جاب‌کاپ»؛ مسابقه استخدامی بزرگ ایران تلنت

مسابقه استخدامی جاب‌کاپ در این ۱۹ گروه شغلی و رشته تحصیلی برگزار می‌شود: «مهندسی معماری»، «کپی‌رایتر»، «مدیران کسب‌وکار آینده»، «مهندس کامپیوتر»، «مهندس برق»، «مهندس صنایع»، «مهندس عمران»، «مهندس مکانیک»، «تحلیلگر»، «کنترل پروژه»، «طراح گرافیک»، «برنامه‌نویس back end»، «برنامه‌نویس front end»، «امور اداری و دفتری»، «منابع انسانی»، «مارکتینگ»، «فروش»، «حسابدار» و «فارغ‌التحصیلان MBA کلیه گرایش‌ها». علاقه‌مندان با انتخاب هر یک از این گروه/رشته‌ها، می‌توانند در آزمون‌های مرتبط شرکت کنند.

جوایز جاب‌کاپ برای هر گروه شغلی

مهمترین دستاورد جاب‌کاپ برای کارجویان این است که رزومه ۵۰ نفر اول هر شغل به شرکت‌ها جهت استخدام داده می‌شود. همچنین برای نفرات برتر در هر گروه شغلی این جوایز در نظر گرفته شده است:

نفر اول: ۳ میلیون تومان

نفر دوم: ۲ میلیون تومان

نفر سوم: ۱ میلیون تومان

۱۰ نفر اول: نشان کارجوی برتر در ایران‌تلنت به همراه گواهی کسب رتبه

۵۰ نفر اول: درج نشان «کارجوی برتر» در رزومه‌ ایران‌تلنت

فرایند مسابقه استخدامی جاب‌کاپ

مراحل شرکت در جاب‌کاپ ساده است و نیاز به پیش زمینه خاص یا سابقه کار ندارد. برای شرکت در این رویداد از این لینک استفاده کنید و این مراحل ساده را انجام دهید:

یک: ثبت نام رایگان و ارسال رزومه

برای شرکت در این مسابقه کافیست در ایران ‌تلنت رزومه داشته باشید. در صورتی که رزومه هم نداشته باشید با رزومه‌ساز ایران‌تلنت می‌توانند در کمتر از ۳ دقیقه اطلاعات خود را وارد کرده و به صورت آنلاین و رایگان یک رزومه حرفه‌ای بسازید.

دو: تست و ارزیابی

شغل یا رشته تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و در آزمون مرتبط با شغل‌تان بصورت آنلاین ثبت نام کنید. بعد از انجام این مرحله، لینک آزمون‌های آنلاین برای شما پیامک می‌شود و یک هفته برای انجام آزمون‌ها زمان خواهید داشت.

سه: انجام مصاحبه

نفرات برگزیده آزمون‌ها به صورت آنلاین یک مرحله مصاحبه منابع انسانی، انجام می‌دهند.

چهار: رتبه‌بندی شرکت‌‌کنندگان

۵۰ نفر اول هر گروه شغلی یا رشته تحصیلی معرفی و اعلام می‌شوند.

پنج: استخدام در شرکت‌ها

رزومه شما برای استخدام در اختیار شرکت‌های معتبر ایران قرار خواهد گرفت.

شش: اهدای جوایز

طی مراسمی با حضور عوامل برگزاری جاب‌کاپ و مدیران شرکت‌ها و اسپانسرهای رویداد، جوایز به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

برای شرکت در جاب‌کاپ نیاز به سابقه کار وجود دارد؟

برای شرکت در آزموان‌های جاب‌کاپ نیاز به سابقه کار نیست. برخی از مشاغل ارائه شده در جاب‌کاپ نیاز به سابقه کار دارند و برخی از مشاغل نیز بدون نیاز به سابقه کار ارائه شده‌اند. اگر تازه ‌فارغ‌التحصیل شده‌اید و سابقه کاری ندارید، «جاب‌کاپ» یک فرصت استثنایی برای شروع مسیر شغلی است.

چند نکته برای برنده شدن در جاب‌کاپ

«جاب‌کاپ»؛ مسابقه استخدامی بزرگ ایران تلنت

* مدت زمان  شرکت در هر آزمون به طور میانگین ۱۵ دقیقه است و هر کارجو تنها یک‌ بار قادر به شرکت در هر آزمون است؛ پس توصیه می‌شود تا در انتخاب زمان مناسب برای انجام آزمون، دقت کنید.

* شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از ثبت نام و ارسال رزومه، به مدت یک هفته (بنابر انتخاب خود) در آزمون‌های تعیین‌شده هر گروه شغلی شرکت کنند. تا جای ممکن از انجام پشت‌سرهم آزمون‌ها پرهیز کنید و برای هر آزمون یک زمان خاص مشخص کنید تا با تمرکز تمام بتوانید آزمون‌ها را با موفقیت طی کنید.

* هر شرکت‌کننده می تواند در یک یا چند گروه شغلی به انتخاب خود به رقابت بپردازد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

* اطلاع‌رسانی مراحل این رقابت از طریق ایمیل و در برخی موارد از طریق پیامک انجام می‌شود، پس توصیه می‌شود که از صحت آدرس ایمیل و شماره تماس خود اطمینان حاصل کنید.

شروع مسابقه جاب‌کاپ

رقابت‌های جاب‌کاپ به تازگی آغاز شده و شرکت‌کنندگان برای ثبت و انجام آزمون تا ۲۴ بهمن ماه فرصت خواهند داشت. با ورود به این لینک می‌توانید همین حالا در این رویداد جذاب ثبت‌نام کنید و ضمن به چالش کشیدن مهارت‌ها و توانایی‌های خود، شانس خود را برای دریافت جایزه نقدی و استخدام در شرکت‌های معتبر امتحان کنید.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.