وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

چگونه می‌توانید مقایسه حقوق و دستمزد را خودتان انجام دهید

استفاده از یک ابزار مقایسه حقوق و دستمزد برای اینکه بدانید از نظر دریافتی چه اندازه باید از کارفرما درخواست کنید و اینکه آیا حقوق شایسته خود را دریافت می‌کنید یا خیر، بسیار خوب است. دانستن میزان حقوق افراد در مشاغل و سمت‌های مختلف می‌تواند سرنخ‌های خوبی به شما برای استخدام بدهد و حتی می‌توانید با کمک این مقایسه دو شغل مختلف را از نظر میزان درآمد و دریافتی با هم مقایسه کنید.

هنگام ارزیابی حقوق خود باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، که این عوامل می‌تواند شامل تحصیلات، میزان سابقه کاری، بزرگی و کوچکی شرکت، مسلط بودن به زبان انگلیسی، نوع فعالیت شرکت و غیره باشد. در واقع این موارد برای بیشتر کارفرمایان مهم است و از فاکتورهای مهم در محاسبه حقوق افراد در شرکت‌ها به شمار می‌آیند. اگر بخواهید حقوق و دستمزد خود را بدون هیچ ابزاری انجام دهید، مانند این می‌ماند که بخواهید سیب را پرتقال مقایسه کنید و فقط از نظر ظاهر و بدون بررسی عمیق‌تر به نتیجه می‌رسید.

محاسبه آنلاین حقوق و دستمزد
با استفاده از سرویس سلری‌ایران تلنت می‌توانید به راحتی حقوق و دستمزد خود را در هرگروه شغلی و هر رده سازمانی محاسبه و آن را با سایر افراد مقایسه کنید.

اما ابزار مقایسه حقوق و دستمزد یکی از بهترین راه‌حل‌ها است که بتوانید با کمک آن از میزان دریافتی افراد از صنعت و مقایسه آن با میزان دریافتی خود باخبر شوید.

مقایسه حقوق و دستمزد در ایران سلری

وب‌سایت ایران سلری به عنوان اولین و بزرگترین مرجع حقوق ایران می‌تواند به شما کمک کند تا به درک بهتر و صحیح‌تری از میزان حقوق خود برسید. این ابزار برای کمک به تصمیم گیری بین دو شغل و میزان حقوق مزایای آن در آینده به شمار می‌آید. ایران سلری به شما این امکان را می‌دهد تا متغیرهایی مانند وضعیت حقوق خود در شهری که ساکن هستید و کار می‌کنید، وضعیت حقوق خود در کشور، وضعیت حقوق بر اساس سابقه کار و جنسیت، وضعیت حقوق خود در مقایسه با افراد مشابه در کل کشور و مواردی از این دست را مشاهده کنید و در مورد میزان درآمد آینده‌ی خود بهتر تصمیم بگیرید.

در جستجوی پیشرفته ایران سلری می‌توانید به اطلاعات کامل‌تری از میزان حقوق خود برسید و حتی می‌توانید اطلاعات حقوق، سمت‌های مختلفی که برای گروه شغلی شما مشغول به کار هستند را به دست آورید. نمودارهای این بخش به قدری واضح و مشخص تمام آنچه در حیطه شغلی شما و در مورد دستمزد رخ می‌دهد را نشان می‌دهد، که امکان ندارد برای پرسش در مورد حقوق و دستمزد سراغ افراد بروید و از آنها سؤال تقریبا خصوصی میزان دریافتی‌شان را بپرسید.

فراتر از میزان دریافتی، در نظر گرفتن جنبه‌های غیر مالی در مقایسه حقوق نیز کار بسیار مهمی است. موقعیت مکانی و جغرافیایی می‌تواند نقش اساسی در تصمیم گیری داشته باشد. حتی افزودن ۱۰ دقیقه به رفت و آمد با ۸۰ ساعت در سال برابر خواهد بود! این زمان می‌تواند شما را بیشتر از خانواده دور نگه دارد و ارزش زمان شما باید در نظر گرفته شود.

موقعیت مکانی و جغرافیایی حتی هنگام مقایسه مشاغل موجود در شهرهای مختلف که باید هزینه‌های زندگی در آنها محاسبه شود، نقش بزرگتری را ایفا می‌کند و استفاده از ماشین حساب حقوق و ابزار مقایسه حقوق این امکان را به شما می‌دهد که بدانید فردی مشابه شما در شهری دیگر و حتی کلان شهری مانند تهران چه میزان دریافتی دارد (البته که در این مورد هزینه زندگی فردی در شهر بزرگی مانند تهران را نیز باید در نظر داشت و صرف دانستن میزان حقوق بالای آن فرد نمی‌تواند شما را مجاب به نقل مکان به این شهر و کار در شرکتی با حقوق بالا باشد).

به طور کلی اگر بخواهیم از مزایای مقایسه حقوق به شما بگوییم این است که دیگر هنگام کار دغدغه‌ی این را ندارید که آیا دیگری از من بیشتر حقوق می‌گیرد و آیا این میزان حقوق واقعا حق من است. این مقایسه به شما کمک می‌کند که قبل از عقد قرارداد به درک درستی از دریافتی مورد نظر خود برسید و هنگام مصاحبه درخواست خود را از میزان حقوق به درستی بیان کنید.

مقایسه حقوق و دستمزد

خالص دریافتی ماهانه برای شاغلین در حوزه خود را در ایران سلری مقایسه کن

استخدام در شغل جدید یک ماجراجویی مهیج و اضطراب آور است. اطمینان حاصل کنید که تمام مزایا را با دقت سنجیده‌اید تا شغل و سمتی که انتخاب می‌کنید کاملا برای شما مناسب باشد. یک ابزار مناسب برای مقایسه حقوق یعنی ایران سلری را انتخاب کنید و آسان‌تر در مورد حقوق درخواستی خود تصمیم بگیرید.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.