وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

سرویس مصاحبه ویدیویی ایران تلنت آغاز به کار کرد

ویروس کرونا، مشکلات جدی‌ای را برای کسب و کارها و شرکت‌های مختلف به وجود آورده است که یکی از این مشکلات توقف یا کند شدن روند جذب نیرو است. برای حل این مشکل سرویس مصاحبه ویدیویی ایران تلنت برای تسهیل فرآیند استخدام از ابتدای امسال آغاز به کار کرده است.

از این پس، شما با استفاده از این سرویس می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به رفت‌و‌آمد با کارجویان مصاحبه کنید. همچنین با استفاده از این سرویس امکان این را دارید که مصاحبه‌ها را از درگاه رسمی و در کمترین زمان ممکن پیش ببرید و بدون توقف به جذب نیرو بپردازید.

نیازمند استخدام نیرو هستید؟
با ثبت آگهی در ایران‌تلنت علاوه بر استخدام مدیران و کارشناسان متخصص از بانک رزومه ۲ میلیون نفری، در تمام مراحل جذب نیرو مشاوره اختصاصی و رایگان نیز دریافت کنید

چگونه می‌توان از سرویس مصاحبه ویدیویی ایران تلنت استفاده کرد؟

برای استفاده از این سرویس:

  1. پس از بازکردن رزومه کارجو، بر روی گزینه Online interview کلیک کنید.
  2. تاریخ، ساعت و موقعیت شغلی مورد نظرتان را وارد کنید. در همین قسمت می‌توانید همکارانتان را نیز به جلسه مصاحبه اضافه کنید.
  3. در مرحله بعد بر روی دکمه Send Invitation کلیک کنید. با فشردن این دکمه اطلاعات و لینک مصاحبه ویدیویی برای کارجو فرستاده می‌شود.
  4. شما و کارجو با کلیک بر روی لینک مورد نظر در روز تعیین شده می‌توانید مصاحبه را انجام دهید.

بهترین ها را از ایران تلنت استخدام کنید

چه موقع می‌توان از سرویس مصاحبه ویدیویی ایران تلنت استفاده کرد؟

درست است که در شرایط قرنطینه یا همان «فاصله‌گذاری اجتماعی» تقریباً همه مصاحبه‌ها از راه دور برگزار می‌شود، ولی به طورکلی از مصاحبه‌های ویدیویی معمولاً در مراحل اولیه استخدام به عنوان روشی برای غربالگری و کاستن از تعداد زیاد گزینه‌ها استفاده می‌شود. همچنین چنانچه مصاحبه‌شوندگان در مکان‌های مختلفی باشند و امکان مصاحبه حضوری وجود نداشته باشد می‌توان از مصاحبه ویدیویی استفاده کرد.

دسترسی رایگان به بانک رزومه +۲ میلیون کارجو:
با دریافت حساب دمو از لینک زیر،‌ به صورت رایگان در بانک رزومه کارجویان جستجو کرده و اطلاعات کامل آن‌ها را در گروه‌های شغلی بازاریابی، فروش، برنامه نویسی و ۴۰ گروه شغلی دیگر مشاهده نمایید

انتخاب مکان مصاحبه‌های ویدیویی نه تنها برای کارجویان که برای کارفرمایان نیز مهم است. ضروری است که اتاقی ساکت و آرام را برای این کار انتخاب کرد تا حواس دو طرف از مصاحبه پرت نشود. همچنین ضروری است که قبل از انجام این مصاحبه از وضعیت اینترنت و سرعت آن اطمینان حاصل کرد تا در میانه مصاحبه، ارتباط قطع نشود.

انجام مصاحبه ویدیویی چه مزیت‌هایی دارد؟

جا دارد که در اینجا آنچه را که در مقدمه این نوشته درباره مزیت‌های سرویس مصاحبه ویدیویی ایران تلنت گفتیم را کمی بازتر کنیم:

  • صرفه‌جویی در وقت: مصاحبه‌های ویدیویی موجب صرفه‌جویی در وقت می‌شوند و برای فهم دقیق زمان صرفه‌جویی شده بهتر است نیم نگاهی به مصاحبه‌های حضوری داشته باشید. در مصاحبه‌های حضوری شما باید زمانی را به استقبال از کارجو اختصاص دهید و احتمالا فرم استخدام را در اختیارش قرار دهید. درصورتی که مصاحبه ویدیویی به شما این امکان را می‌دهد که در مدت زمان کوتاه مصاحبه‌های متعددی انجام دهید و در نتیجه روند استخدام را تسریع کنید. با انجام این نوع مصاحبه می‌توانید سریع‌تر وارد مراحل دیگر فرآیند استخدام شوید و بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. این روش به ویژه برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ بسیار کارآمد است.
  • قابلیت ثبت شدن: مزیت دیگر انجام مصاحبه ویدیویی این است که شما می‌توانید آن را ثبت کنید. با انجام این کار می‌توانید فیلم مصاحبه را در اختیار دیگر مدیران شرکت یا سازمان نیز بگذارید تا آنها هم نظرشان را بگویند و به این ترتیب ارزیابی دقیق‌تری از گزینه‌ها داشته باشید. این کار همچنین نیاز به انجام مصاحبه‌های پی‌در‌پی را از بین می‌برد و برای استخدام‌های احتمالی آینده نیز مفید خواهد بود. می‌توانید با ثبت مصاحبه‌ها به روش ویدیویی در مواقع لزوم به آنها مراجعه کنید و گزینه‌های نهایی یا مراحل بعدی را از بین همان‌ها برگزینید.
  • پیشبرد مصاحبه از درگاه رسمی: درست است که این روزها از ابزارهای ارتباطی بر روی گوشی‌های هوشمند یا نرم‌افزارهایی مانند اسکایپ  نیز می‌توان برای برقراری تماس تصویری استفاده کرد ولی بهتر است برای رسمی‌ شدن روند استخدام آن را از درگاه‌های رسمی نیز پیش ببرید. پیشبرد مصاحبه‌ها از طریق درگاه‌های رسمی همچون سرویس مصاحبه ویدیویی ایران تلنت موجب می‌شود که شما با حساب کاربری شرکتی یا سازمانی خود با کارجویان تماس برقرار کنید و خودتان نیز کارجویان را از نتیجه مصاحبه و بدون نیاز به پیگیری آنها باخبر کنید. برای آشنایی بیشتر در این زمینه، پیشنهاد می‌کنیم مطلب مصاحبه ویدیویی چیست؟ را مطالعه کنید.

شما از همین حالا می‌توانید با ورود به صفحه کارفرمایی ایران تلنت با کارجویان مصاحبه ویدیویی ترتیب دهید.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.