وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

اعلام برنده قرعه‌کشی بهار ۱۴۰۰ ویژه کارفرمایان

خلاق‌ترین ایده‌پردازان، هوشمندترین سرمایه‌گذاران و سختکوش‌ترین تولیدکنندگان همگی به نیروی انسانی متخصص و متعهد نیاز دارند تا برنامه‌هایی که تدوین کرده‌اند را دقیق و درست پیش ببرند.

ایران‌تلنت بزرگترین سایت استخدامی در کشور، کارفرمایان را به جامعه بزرگی از کارجویان متخصص مرتبط می‌کند. یک و نیم میلیون نفر از مدیران و متخصصان ایرانی با عضویت در ایران تلنت گرد هم آمده‌اند تا نیازهای خود را از طریق خدمات این سایت مرتفع کنند. بانک رزومه ایران تلنت تاکنون مرجع استخدامی بیش از ۵۰۰۰ شرکت معتبر بوده و شرکت‌های بزرگی مثل کافه‌بازار، اسنپ و ایرانسل، با همکاری ایران‌تلنت، بسیاری از نیروهای توانمند خود را شناسایی و جذب کرده‌اند.

هم شرکت‌های بزرگ با نیروی کار بیش از ۱۰۰نفر و هم شرکت‌های متوسط و کوچک با نیروی کار ۱تا ۱۰۰ نفر می‌توانند از خدمات منحصر به فرد ایران تلنت استفاده کنند. اگر شرکت بزرگ و صاحب نام دارید در ایران تلنت می‌توانید با دیگر مدیران رقابت کرده و حرفه ای ترین و باتجربه ترین نیروها را جذب کنید. اگر هم صاحب کسب و کارهای متوسط یا کوچک هستید، این امکان را دارید که در کنار برترین‌های دنیای کسب و کار آگاهی و دانش خود را افزایش دهید. ایران تلنت سالهاست که در این مسیر همراه کارفرمایان است.

سازمان ها با فرصت های شغلی ارزشمندی که ایجاد می‌کنند باعث توسعه بازار کار ایران می شوند و به کارجوها فرصتی برای رشد می دهند.

به پاس قدردانی از این تلاش، در کمپین بهار ایران تلنت یک مک‌بوک به عنوان هدیه به قید قرعه تقدیم شرکت ۷۸۰ شد.

باعث افتخار ایران تلنت است که می‌تواند سهمی را در ساخت بهتر فضای کسب و کار در کنار شما ایفا کند و هر روز خدمات کامل‌تر و بهتری ارائه دهد.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.