وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

راهنمای استفاده از زبان فارسی در ایران تلنت؛ «ویژه کارفرمایان»

پیرو نظرسنجی‌های صورت گرفته از کارفرمایان و کارجویان، به تازگی ایران‌تلنت امکان استفاده از زبان فارسی را نیز برای کاربران فراهم کرده تا کارجویان و کارفرمایان بیشتری بتوانند از امکانات سایت بهره‌مند شوند و ثبت آگهی استخدام را به زبان فارسی نیز انجام دهند. در ادامه توضیحاتی درباره نحوه استفاده از این امکان دو زبانه ایران‌تلنت را می‌خوانید:


نحوه نمایش پروفایل شرکت‌ها به صورت دو زبانه

کارفرمایانی که پیش از این در ایران تلنت پروفایل داشته‌اند، می‌توانند از منو بالا قسمت پروفایل شرکت‌ها، به صفحه پروفایل شرکت من رفته و با کلیک روی علامت مداد در کنار هر بخش، اطلاعات فارسی و انگلیسی صفحه خود را کامل کنند.

ابزار رایگان و آنلاین ساخت رزومه
همین حالا می‌توانید به صورت رایگان و آنلاین یک رزومه حرفه‌ای و دو زبانه بسازید و فایل آن را دریافت کنید.

سپس دکمه ذخیره (Save) را زده تا ایران‌تلنت صفحه شما را به سرعت بررسی و برای نمایش در سایت تایید کند.

استفاده کارفرمایان از زبان فارسی در ایران‌تلنت

 

نحوه انتشار شغل دو زبانه در ایران‌تلنت

شما می‌توانید آگهی شغلی مورد نظر خود را به زبان فارسی یا انگلیسی و یا دو زبانه (هم فارسی و هم انگلیسی) منتشر کنید. در صورتی که زبان آگهی شما «انگلیسی» باشد، کارجویانی که در صفحات فارسی ایران‌تلنت به دنبال شغل هستند هم آگهی را به زبان «انگلیسی» مشاهده خواهند کرد؛ اما در صورتی که آگهی خود را دو زبانه منتشر کنید، به زبان انتخابی هر کاربر نمایش داده می‌شود.

استفاده کارفرمایان از زبان فارسی در ایران‌تلنت

انجام ترجمه دو زبانه به صورت خودکار

برای سهولت و سرعت در کار، تمام فیلدهای «عنوان شغل»، «شرح شغل» و «شرایط احراز» به صورت خودکار ترجمه خواهند شد؛ کافی است اطلاعات را به یک زبان وارد کرده و با کلیک بر روی «ترجمه اطلاعات» زبان دیگر نیز کامل می‌شود. در ادامه کافی است تا اطلاعات را بررسی و تایید کرده تا کاربران فرصت شغلی شما را هم در بخش فارسی و هم در بخش انگلیسی سایت مشاهده کنند.

 

نحوه جستجوی رزومه‌ها در ایران‌تلنت

برای جستجو رزومه در ایران‌تلنت هم می‌توانید به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی جستجو کنید؛ سرویس هوشمند جستجوی ایران‌تلنت کلمه مورد نظر شما را به هر دو زبان و در بین تمام رزومه‌ها جستجو می‌کند تا تمام رزومه‌های مرتبط را در اختیار شما قرار دهد.

شرکت‌های که این هفته استخدام دارند
۲۳ شرکت بزرگ و معتبر این هفته استخدام دارند. برای مشاهده آگهی‌های استخدامی و ارسال رزومه کلیک کنید.

استفاده کارفرمایان از زبان فارسی در ایران‌تلنت

 

زبان رزومه‌های دریافتی در ایران‌تلنت

در ایران‌تلنت کارجوها می‌توانند رزومه خود را به زبان فارسی، انگلیسی و یا هر دو زبان تکمیل کنند. به صورت پیش‌فرض رزومه کارجویان به صورت دو زبانه است؛ اما کارجویان می‌توانند در قسمت تنظیمات فقط یک زبان را برای مشاهده توسط شرکت‌ها انتخاب کنند.

در حال حاضر تمامی رزومه‌های موجود در بانک اطلاعاتی به زبان فارسی ترجمه شده است اما توجه داشته باشید در صورتی که کارجو نسخه فارسی رزومه خود را تایید نکرده باشد، ابتدای رزومه با پیغام «این رزومه با ماشین ترجمه ایران‌تلنت به فارسی ترجمه شده است» نمایش داده خواهد شد.

 

نحوه درج صحیح «شرح شغل» و «شرایط احراز»

با کلیک بر روی امکان «فرم نوشتن شرح شغل» و «فرم نوشتن شرایط احراز»، میتوانید به سوالات فرم پاسخ داده تا شرح شغل و شرایط احراز متناسب با نیاز شما به صورت خودکار ساخته شوند.

استفاده کارفرمایان از زبان فارسی در ایران‌تلنت

در صورت وجود هرگونه مشکل و یا اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره  ۰۲۱۲۲۷۷۷۷۰۴ برای ارتباط با پشتیبان کارفرمایان تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.