وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

آشنایی با باشگاه کارجویان منتخب ایران تلنت (Premium Membership)

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که علاوه بر داشتن رزومه‌ای حرفه‌ای و ارسال آن برای فرصت‌های شغلی متعدد، پیشنهادهای شغلی جذابی دریافت نکرده باشید. جالب است بدانید این موضوع، امری کاملاً طبیعی است زیرا با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و مختل شدن عرضه و تقاضای بازار اشتغال کشور، برخی از کارفرمایان حتی زمان کافی برای بررسی تمام رزومه‌های دریافتی را ندارند.

حال در چنین شرایطی تکلیف چیست؟ شما به عنوان یک فرد جویای کار، چگونه می‌توانید در میان آن همه رزومۀ مرتبط با یک فرصت شغلی، به خوبی در چشم کارفرما بدرخشید؟ در این شرایط، چگونه می‌توانید شانس خود را برای استخدام افزایش دهید؟

استخدام کارشناس فروش
هم اکنون برخی از شرکت‌های معتبر ایران در حال استخدام کارشناس فروش هستند. برای مشاهده فرصت‌های شغلی کارشناس فروش به سایت ایران تلنت مراجعه کنید

باشگاه کارجویان منتخب (Premium Candidates)، سرویس جدیدی از ایران تلنت است که دقیقاً برای ارتباط نزدیک‌تر کارجویان حرفه‌ای با کارفرمایان طراحی شده است.

اگر جویای کار هستید، با عضویت در باشگاه “Premium Candidates” رزومۀ شما بیشتر از گذشته توسط کارفرمایان مشاهده خواهد شد، در نتایج جستجوی کارفرمایان در رتبه بالاتری نسبت به سایرین قرار می‌گیرید، پیش از سایر کارجویان از فرصت‌های شغلی مطلع خواهید شد، آمارها و اطلاعات جذابی از عملکرد رزومه‌تان دریافت خواهید کرد و در نهایت، قادر خواهید بود به صورت هدفمند در جهت به دست آوردن شغل رویایی‌شان برنامه‌ریزی کنید.

باشگاه کارجویان منتخب شامل مجموعه ای از خدمات یک ساله و تعدادی سرویس های جذاب به صورت ماهانه است که در قالب بسته های مدت‌دار عرضه می‌شوند.

خدمات متصل به اشتراک یکساله این باشگاه شامل موارد زیر است:

  • دریافت پیامک‌های هفتگی از فرصت‌های شغلی مرتبط Weekly SMS Notifications
  • استفاده از “Premium Dashboard” و دریافت داده‌ها و گزارشات تفصیلی
  • امکان خرید هر یک از سرویس‌ها به صورت مجزا
  • استفاده از تخفیف‌ها و شرایط ویژه مختص اعضا
  • امکان استفاده از محتوای آموزشی
  • فرصت شرکت در دوره‌های آموزشی ایران تلنت
  • اولویت در استفاده زودهنگام از خدمات جدید ارائه شده
  • بهره‌مندی از شرایط ویژه جهت استفاده از سایر محصولات ایران تلنت

و خدمات عرضه شده به صورت بسته‌های مدت‌دار (یک ماهه و دوماهه):

  • نشان “آماده به کار”: CandiReady™ Badge
  • ارتقاء در نتایج جستجوی کارفرمایان: ™CandiFeat
  • اطلاع فوری از آگهی‌های مرتبط: ™Candimmediate
  • دریافت گزارش فعالیت‌ها: ™CandiReport

در ادامه هر یک از این امکانات را بررسی خواهیم کرد. اما پیش از آن …

چگونه از خدمات باشگاه کارجویان منتخب ایران تلنت استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات باشگاه کارجویان منتخب در اولین مرحله باید عضو وب‌سایت ایران تلنت شوید و رزومه خود را در آن ثبت نمایید. اگر در حال حاضر در ایران تلنت رزومه دارید، نیازی به ثبت نام مجدد نیست، کافی است از داخل پنل کاربری بر روی عبارت “Become Premium” کلیک کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با صرف کمی زمان، حتماً رزومۀ خود را به‌روزرسانی کنید تا بتوانید بیشترین موفقیت را در یافتن کار جدید کسب کنید.

اشتراک یک ساله باشگاه کارجویان منتخب ایران تلنت با خرید یکی از بسته‌های یک ماهه (۴۵۰۰۰ تومانی) و دو ماهه (۷۵۰۰۰ تومانی)، برای کاربران فعال می‌شود.

هر بسته شامل سرویس‌های اشاره شده در بالاست که بر اساس بستۀ انتخابی، مدت زمان استفاده از سرویس‌ها متغیر است. با اتمام مدت زمان استفاده از بسته، اشتراک یکساله باشگاه و خدمات متصل به آن همچنان برای کارجویان فعال و قابل استفاده خواهد بود اما برای استفاده از خدمات مندرج در بسته ها، نیاز به خرید مجدد آن بسته خواهید داشت.

در مطلب آموزش عضویت در باشگاه کارجویان منتخب ایران تلنت، چگونگی استفاده از خدمات این باشگاه را توضیح داده‌ایم. در ادامه با امکانات و خدمات باشگاه منتخب کارجویان بیشتر آشنا خواهیم شد:

آشنایی با سرویس CandiReady™ Badge

با فعال‌سازی این سرویس، یک نشان با عنوان “آماده به کار” بر روی رزومه شما درج خواهد شد. به این ترتیب، در هر جای وب‌سایت که کارفرما به رزومۀ شما دسترسی داشته باشد، این نشان در کنار نام شما نمایش داده خواهد شد.

باشگاه کارجویان منتخب ایران تلنت، دو نوع نشان را برای کاربران خود در نظر گرفته است. در واقع، شما می‌توانید از میان دو حالت “آماده برای شروع کار جدید” و “در جستجوی فرصت‌های بهتر” یکی را انتخاب کنید.

نشان “آماده برای شروع کار” برای کارجویانی مناسب است که در سازمان یا شرکتی مشغول به کار نیستند و می‌توانند پس از طی کردن مراحل استخدامی و مصاحبه، در اسرع وقت مشغول به کار شوند. از طرفی درج این نشان به کارفرمایان کمک می‌کند تا کارجویان آماده‌به‌کار را راحت‌تر از گذشته شناسایی و از اتلاف زمان و صرف هزینه اضافی جلوگیری کنند.

نشانِ “در جستجوی فرصت‌های بهتر” مخصوص کاربرانی است که در حال حاضر در یک مجموعه مشغول به کار هستند، اما نیم نگاهی نیز به فرصت‌های شغلی بهتر دارند و قصد دارند تا برای تغییر شغل خود آماده شوند.

همچنین، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “عدم نمایش در نتایج جستجو”، این نشان را تنها برای آگهی‌های شغلی شرکت‌های مورد علاقه خود به نمایش بگذارید. یعنی فقط شرکت‌هایی برای آن‌ها فرصت‌های شغلی آنها درخواست استخدام (Apply) ارسال کرده باشید قادر به دیدن این نشان خواهند بود و سایر شرکت‌ها از اینکه آماده به کار هستید مطلع نخواهند شد.

پس از یافتن شغل مورد نظر، می‌توانید در هر زمان از طریق”صفحه تنظیمات”، این سرویس را فعال یا غیرفعال نمایید.

آشنایی با سرویس ™CandiReport

همۀ کارجویان علاقه دارند اطلاعاتی دربارۀ رزومه‌شان و نحوه عملکرد آن در اختیار داشته باشند. سرویس ™CandiReport دقیقاً به همین منظور طراحی شده است.

شرکت‌های که این هفته استخدام دارند
۲۳ شرکت بزرگ و معتبر این هفته استخدام دارند. برای مشاهده آگهی‌های استخدامی و ارسال رزومه کلیک کنید.

با استفاده از سرویس ™CandiReport، خواهید فهمید:

  • چندبار رزومه شما مورد بررسی قرار گرفته شده است.
  • اطلاعات تماس شما چند بار توسط کارفرمایان دریافت شده است.
  • کارشناسان استخدامی چه شرکت‌هایی، رزومه شما را بررسی کرده‌اند.
  • رزومه شما در ازای جستجوی چه کلمات کلیدی نمایش داده شده است.

این اطلاعات و بسیاری اطلاعات مفید دیگر در صفحه Dashboard اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در حقیقت، این سرویس به بسیاری از سوالات کارجویان را پاسخ می‌دهد و کارجویان با استفاده از این اطلاعات می‌توانند عملکرد رزومه خود را بهبود بخشند.

آشنایی با سرویس ™CandiFeat

سرویس ™CandiFeat یکی از سرویس‌های جذاب باشگاه کارجویان منتخب ایران تلنت است. همانطور که می‌دانید کارفرمایان از دو طریق اقدام می‌توانند از ایران تلنت استخدام کنند:

  1. درج آگهی شغلی
  2. جستجوی در بانک رزومه ایران تلنت

سرویس ™CandiFeat به مشترکین باشگاه کارجویان ایران تلنت کمک می‌کند تا با انتخاب فهرستی از کلمات کلیدی مورد نظر، در صدر نتایج جستجوی کارفرمایان قرار بگیرند. اجازه بدهید با یک مثال نحوه کار با سرویس ™CandiFeat را برایتان توضیح دهیم.

فرض کنید که کارشناس فروشی هستید که عضو باشگاه Premium Candidates ایران تلنت شده‌اید. پس از ورود به پنل کاربری‌تان قصد دارید از سرویس ™CandiFeat استفاده کنید. در پنل کاربری خود سرویس ™CandiFeat  را پیدا کرده و عبارت Sales Expert را در آن سرویس انتخاب می‌کنید. شاید برایتان این پرسش ایجاد شود که حال چه اتفاقی می‌افتد؟

اکنون رزومۀ شما برای کارفرمایانی که به دنبال نیروی فروش هستند و عبارت Sales Expert را در ایران تلنت جستجو می‌کنند، به صورت کاملاً مشخص و واضح در بالای نتایج جستجو نمایش داده می‌شود. همچنین، در صورتی که برای فرصت شغلی خاصی Apply کرده باشید، رزومه شما به صورت واضح و مشخص در بالای فهرست افراد درخواست‌دهنده، به کارفرما نشان داده می‌شود.

شما می‌توانید این سرویس را هم مانند سایر خدمات از طریق”صفحه تنظیمات”، فعال یا غیرفعال نمایید.

آشنایی با سرویس ™Candimmediate

اطلاع از یک موقعیت شغلی زودتر از دیگران، فرصت و شانس استخدام شما را به شدت افزایش می‌دهد. با دریافت سرویس  ™Candimmediate، هر آگهی شغلی مرتبط، بلافاصله پس از درج توسط کارفرما از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. به این ترتیب، شما این امکان را خواهید داشت تا رزومه خود را زودتر از سایر متقاضیان به دست کارفرما برسانید و احتمال دیده شدن رزومه خود را افزایش دهید.

سرویس Candimmediate را نیز می‌توان از طریق”صفحه تنظیمات”، فعال یا غیرفعال نمود.

سخن پایانی

سرویس باشگاه کارجویان منتخب (یا همان Premium Candidates) به منظور تسهیل فرآیند کاریابی متخصصان حرفه‌ای و ارتباط نزدیکتر آن‌ها با کارفرمایان طراحی و راه‌اندازی شده است.

اگر مدت زیادی است که در جستجوی شغل دلخواهتان ناکام بوده‌اید یا در فکر تغییر موقعیت شغلی فعلی‌تان هستید، عضویت در باشگاه کارجویان منتخب ایران تلنت، فرصت بسیار مناسبی برای جلب توجه کارفرمای مورد علاقه‌تان است.

مطالب پیشنهادی
6 دیدگاه
  1. امیر صادقی می‌گوید

    درود بر شما
    من مدت طولانی هست که با ایران تلنت آشنا هستم و پایان آبان ۹۸ قرارداد کارم به اتمام می رسد میخواستم در خصوص کار حسابداری با ۱۱ سال سابقه کار در پروژه های نفت و گاز قادر به یافتن کار جدید هستم
    ممنون از سایت خوب شما

    1. ایران تلنت می‌گوید

      جناب آقای صادقی،
      خیلی خوشحالیم که کاربر خوبی مانند شما داریم. پیشنهاد می‌کنیم که رزومه خود را مجددا به‌روزرسانی کنید و سپس با ورود به صفحه https://www.irantalent.com/jobs/ دسته بندی حسابداری یا همان Accounting را برای خودتان انتخاب کنید تا جدیدترین فرصت های شغلی مرتبط با حسابداری به شما نمایش داده شود. سپس در صورت یافتن فرصت شغلی مورد علاقه، رزومه خود را برای آن Apply کنید.

  2. Ali reza = hadji ashrafi می‌گوید

    با دورد و شب خوش. بسیار عالی خیلی از کارجویان شما را میشناسند و از امکانات شما بهره مند گردیده اند. ببینید پ پرداخت برای عضویت در پرمییم مشکلی نیست بشرط اینکه مطمئن باشیم که منتهی به شغل مورد نظر با توجه به تجربه و سابقه کاری منجر گردد؟؟؟!!
    با تشکر فراوان

  3. صالح می‌گوید

    با عضویت در این امکان ایران تلنت و پرداخت هزینه مربوظه آیا امکان پیدا شدن شغل بیشتر میشه؟
    من ۱۰ سال سابقه کار در پتروشیمی و امور بازرگانی و گمرک و صادرات و واردات کالا را دارم
    آیا همکاران شما در تهیه رزومه بهتر میتوانند به ما کمک کنند؟

  4. شهناز خزلی می‌گوید

    با سلام
    من ۱۵ سال در شرکت های مشاور مخابراتی و پیمانکاری کار کرده ام و در حال حاضر به علت اتمام پروژه، به دنبال کار هستم.

  5. عطامحمد مهمند می‌گوید

    سلام از تجارب خوبی در بخش مالی و اداری‌ برخوردارم ولی اتباع افغانی هستم برای اتباع اجازه کار در این شرکت وجود دارد یا خیر.
    ممنون از شما

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.