وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

بسته‌های استخدامی ایران‌تلنت به روز شد

ایران‌تلنت به عنوان مرجع اصلی و پیشرو صنعت منابع انسانی در ایران، برای پاسخگویی به نیازهای جدید سازمان‌ها و انطباق با شرایط فعلی بازار کار ایران، ضمن به‌روزرسانی تمامی خدمات و سرویس‌های خود، محصولات جدیدی را نیز ارائه کرده است.

با توجه به ورود مفاهیم جدید به حوزه منابع انسانی و تغییرات اخیر این حوزه، ایران‌تلنت با در نظر گرفتن این نکته و به پشتوانه تجربه ۱۸ ساله خود، تلاش می‌کند در کنار ارائه خدمات استخدامی، راهکاریی جامع در حوزه منابع انسانی و ثبت آگهی استخدام نیز ارائه دهد. در این راستا و برای تسهیل امور و رفع چالش‌های حوزه منابع انسانی سازمان‌ها، ایران‌تلنت بسته‌های HR360 را ارائه داده است. این بسته‌ها به سازمان‌ها کمک می‌کند تا ضمن آسان کردن پروسه‌های استخدامی و همینطور تقویت برند کارفرمایی خود، بتوانند هزینه‌های مربوط به جذب و استخدام را بهتر مدیریت کنند.

محاسبه آنلاین حقوق و دستمزد
با استفاده از سرویس سلری‌ایران تلنت می‌توانید به راحتی حقوق و دستمزد خود را در هرگروه شغلی و هر رده سازمانی محاسبه و آن را با سایر افراد مقایسه کنید.

معرفی خدمات و محصولات جدید «گروه ایران‌تلنت»

به روزرسانی بسته‌های استخدامی ایران تلنت

بسته‌های HR360 و راهکارهای یکپارچه منابع انسانی گروه ایران‌تلنت به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

۱- جذب و استخدام

در این بخش به تمام نیازهای شرکت‌ها برای فرایند جذب و استخدام پاسخ داده شده است:

انتشار آگهی‌های شغلی و جستجو در بانک رزومه ایران‌تلنت

تمامی شرکت‌ها می‌توانند به بانک رزومه ایران‌تلنت با بیش از یک و نیم میلیون رزومه در دسته‌های شغلی مختلف، دسترسی داشته باشند و نیروهای انسانی خود را از بین آن‌ها انتخاب کنند.

نرم‌افزار مدیریت فرایند جذب و استخدام (ATS)

اغلب شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر در دنیا از سیستم اتوماسیون یکپارچه یا نرم افزار مخصوصی برای مدیریت عملیات جذب و استخدام و ردیابی وضعیت متقاضیان شغلی استفاده می‌کنند. این ابزار به Applicant Tracking System (ATS) معروف است؛ یک سیستم نرم افزاری هوشمند برای عملیات جذب و استخدام شرکت‌ها که کلیه اطلاعات و دستمایه‌های لازم برای کنترل فرآیند استخدام را بصورت مکانیزه و یکپارچه جمع آوری کرده و در اختیار تیم استخدام سازمان ها قرار می‌دهد تا با استفاده از این نرم‌افزار ضمن نظارت و رصد وضعیت متقاضیان شغلی و بالا بردن راندمان جذب، هزینه‌های تمام شده در عملیات استخدام را کاهش ‌دهند.

انتشار آگهی‌های شغلی در دانشگاه‌های معتبر (TalentCoach)

گروه ایران‌تلنت طی همکاری با دانشگاه‌های معتبر سراسر ایران، سامانه‌های اختصاصی کاریابی ویژه دانشگاه‌ها طراحی کرده تا سازمان‌ها و شرکت‌ها بتوانند بنا به نیاز خود نیروهای کارآموز و تازه‌کار را مستقیما از دانشگاه‌های معتبر ایران جذب کنند.

نمایش مجدد و ارتقا دادن آگهی شغلی  (Boosting)

در بسته‌های به روز شده ایران‌تلنت، امکان نمایش مجدد و ارتقا دادن آگهی‌های شغلی نیز فراهم شده تا شرکت‌ها بتوانند با افزایش رزومه‌های دریافتی، بهترین نیروی انسانی ممکن را جذب کنند.

به روزرسانی بسته‌های استخدامی ایران تلنت

جهت اطلاع از قیمت و جزئیات بسته‌ها، همراه با مشاوره رایگان اینجا را کلیک کنید

۲- ارزیابی و سنجش

ایران‌تلنت برای ارزیابی و سنجش مهارت نیروهای آماده به کار، آزمون‌های پیش از استخدام را به صورت آنلاین برگزار می‌کند. شرکت‌ها می‌توانند بنابر نیاز و اولویت خود از کارجویان بخواهند تا تست مورد نظر را انجام دهند. در حال حاضر سه آزمون پیش از استخدام بر روی سایت قرار داده شده که در ادامه نیز به تعداد آنها افزوده خواهد شد:

سرویس تعیین سطح زبان انگلیسی کارجویان

آزمون تعیین سطح ایران‌تلنت در چهار مرحله، مهارت‌های انگلیسی کارجویان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد که آنها با پاسخ دادن به سؤالات هر مرحله، در نهایت میزان مهارت‌شان ارزیابی می‌شود. این تست جهت ارزیابی سطح عمومی زبان طراحی شده و شامل ۶۰ پرسش در مهارت واژگان یا Vocabulary، مهارت گرامر یا Grammar، مهارت گوش دادن یا Listening و مهارت خواندن یا Reading می‌شود.

تست شخصیت شناسی MBTI

MBTI یک تست شخصیت‌شناسی معتبر است که بر اساس نظریات کارل یونگ روانشناس برجسته، طراحی شده است. این تست ضمن معرفی شخصیت افراد به آن‌ها می‌گوید در چه مشاغلی می‌توانند شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشند، در کدام محیط کاری می‌توانند به راحتی به فعالیت بپردازند و چه شغل‌هایی سازگاری بیشتری با شخصیت آن‌ها دارد. این تست به مدیران کمک می‌کند تا بتوانند کارکنان خود را بر اساس ویژگی‌های‌شان، در بهترین موقعیت و جایگاهی متناسب با ‌آن‌ها قرار دهند.

تست هوش ریون پیشرفته

این تست هوش که یک تست هوش بصری است، مناسب تمام فرهنگ‌ها طراحی شده و به همین خاطر به معروف‌ترین و محبوب‌ترین تست هوش جهان تبدیل شده است. در طی چندین سال پس از معرفی تست هوش ریون، روانشناسان بسیاری از آن استفاده کردند و همین موضوع آن را به تستی معتبر و استاندارد در میان کاربران تبدیل کرده است. تحلیل آماری سوالات و محتوای این تست هوش نشان داده است که هماهنگی‌ درستی میان سوالات این تست وجود دارد و محاسبه ضریب هوشی در آن به درستی انجام می‌شود و همین موارد به این تست اعتبار بخشیده است.

۳- تحلیل و ارزیابی بازار کار

تحلیل و ارزیابی به روز از وضعیت نیروهای انسانی در بازار کار ایران، یکی دیگر از سرویس‌های ارائه شده در بسته‌های HR360 ایران‌تلنت است:

دسترسی رایگان به بانک رزومه +۲ میلیون کارجو:
با دریافت حساب دمو از لینک زیر،‌ به صورت رایگان در بانک رزومه کارجویان جستجو کرده و اطلاعات کامل آن‌ها را در گروه‌های شغلی بازاریابی، فروش، برنامه نویسی و ۴۰ گروه شغلی دیگر مشاهده نمایید

ارائه گزارش‌های مستند حقوق و دستمزد (IranSalary)

آگاهی از نرخ رایج حقوق و دستمزد در بازار همواره یکی از دغدغه‌های مهم شاغلان و کارفرمایان کشور بوده است. داشتن آگاهی نسبت به این اعداد و ارقام به افراد کمک می‌کند تا در مورد آینده خود یا کسب‌وکار خود تصمیم بهتری بگیرند، به شکل منصفانه‌ای حقوق داده یا متناسب با توانایی‌های خود حقوق بگیرند و در نهایت برای آینده برنامه‌ریزی کنند. ایران‌تلنت به صورت فصلی گزارش حقوق و دستمزد گروه مشاغل مختلف را منتشر و ارائه می‌کند.

ارائه گزارش‌های جامع بازار کار و استخدام

تحلیلگران داده ایران‌تلنت، آخرین گزارش‌ها و دیدگاه‌ها درباره بازار کار، روندهای استخدام و اقتصاد کلان را در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد. این گزارش‌های مستند به کسب و کارها برای تصمیم‌گیری‌های کلان و برنامه‌ریزی سالانه برای هدایت و راهبری نیروهای انسانی، کمک خواهد کرد.

۴- برند کارفرمایی

برند کارفرمایی بیانگر محبوبیت و همچنین شهرت برند در بین نیروی کار و همچنین درک کارمندان از شما به عنوان کارفرما است. هر چه عملکرد شرکت‌ها در ساختن برند کارفرمایی بهتر باشد، احتمال جذب استعدادهای برتر برای شرکت‌تان بیشتر است. علاوه بر این، داشتن برند کارفرمایی قوی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در نگه داشت مهره‌های کلیدی و توانمند در شرکت خود نیز بهتر عمل کنند. به همین واسطه در بسته‌های HR360 ایران‌تلنت خدماتی ویژه برای تقویت برند کارفرمایی در نظر گرفته شده است:

برگزاری نمایشگاه‌های کار (Jobfair)

برگزاری نمایشگاه‌های کار و حضور شرکت‌های مختلف در آن سبب می‌شود که شرکت‌ها ضمن جذب نیروهای متخصص، برند خود را نیز در میان فعالین بازار کار معرفی کنند.

معرفی شرکت‌ها در رویدادهای دانشگاهی (Carrier Summit)

یکی دیگر از مزایای بسته‌های استخدامی ایران‌تلنت، فراهم کردن فرصت حضور شرکت‌های مختلف در رویدادهای دانشگاهی است. شرکت‌ها با حضور در این رویدادها، برند و سازمان خود را در میان نیروهای تازه کار و دانشگاهی معرفی کرده و می‌توانند از این راه اعتبار علمی و اکادمیک برند خود را ارتقا دهند.

استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی ایران‌تلنت

یکی از کاربردی‌ترین راه‌حل‌های ارتقای برند کارفرمایی استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی است. شبکه‌های اجتماعی ایران‌تلنت در پلتفرم‌های مختلف با بیش از ۲۰۰ هزار مخاطب این فرصت را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد تا با نمایش مزایای شرکت و محیط کاری، برند کارفرمایی خود را ارتقا داده و تصویر حساب‌شده‌ای از کسب‌وکار خود را در ذهن کارجویان شکل دهند.

مشاوره برندینگ

تیم ایران‌تلنت با سابقه ۱۹ ساله در حوزه منابع انسانی، با تکیه بر تجربه و دانش به روز خود در این حوزه، به شرکت‌ها در زمینه برند کارفرمایی مشاور می‌دهد تا سازمان‌ها بتوانند از تمام ظرفیت‌های خود برای ارتقا برند کارفرمایی استفاده کنند.

ارسال پیامک و ایمیل به دیتابیس ایران‌تلنت

دیتابیس ایران‌تلنت جامع‌ترین پایگاه داده در میان کارجویان ایران است که در بسته‌های استخدامی جدید این امکان برای شرکت‌ها فراهم آمده تا به صورت اختصاصی و انحصاری موقعیت‌های شغلی خود را ارائه دهند.

داشبورد و گزارش اختصاصی برند کارفرمایی

ایران‌تلنت به صورت سالانه یک نظرسنجی گسترده از کارجویان انجام می‌دهد و از آن‌ها میخواهد ضمن انتخاب برند محبوب خود برای کار کردن، شاخص‌ها و اولویت‌های اصلی کاری خود را مشخص کنند. در ادامه نتایج و  گزارش ویژه‌ای از این نظرسنجی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد تا بتوانند ارزیابی دقیقی از میزان محبوبیت و جایگاه برند خود در میان متخصصین فعال در بازار کار ایران داشته باشند و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که بسته‌های HR360 به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا ضمن مدیریت مقرون به صرفه هزینه‌های مربوط به حوزه منابع انسانی، چالش‌های‌شان را در این حوزه به حداقل رسانده و تمرکز خود را به جای حل دغدغه‌های جذب و استخدام، صرفا به کسب و کار خود معطوف کنند.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.