وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

شرایط استثنایی خرید در جشنواره پایان فصل کارفرمایان

جشنواره پایان فصل ایران‌تلنت آغاز شده و هم اکنون شرکت‌ها می‌توانند با توجه به نیازهای استخدامی خود، از طرح‌های تشویقی متفاوت و متنوعی بهره‌‌مند شوند.

در این جشنواره، مزایای ویژه‌ای هم برای شرکت‌های بزرگ (بیشتر از ۵۰ نفر) که نیازهای استخدامی بیشتری دارند و به طور معمول در تمام فصول سال استخدام می‌کنند، در نظر گرفته شده و هم برای شرکت‌های کوچک (کمتر از ۵۰ نفر) که نیازهای استخدامی کمتری در طول سال دارند.

محاسبه آنلاین حقوق و دستمزد
با استفاده از سرویس سلری‌ایران تلنت می‌توانید به راحتی حقوق و دستمزد خود را در هرگروه شغلی و هر رده سازمانی محاسبه و آن را با سایر افراد مقایسه کنید.

پیشنهاد ویژه شرکت‌های کوچک

در این جشنواره، شرکت‌های کوچک می‌توانند ۲۰ درصد تخفیف، برای تمام بسته‌های استخدامی دریافت کنند. تمام مشتریان فعلی و مشتریان جدید ایران‌تلنت نیز شامل این طرح خواهند بود.

پیشنهاد ویژه شرکت‌های بزرگ

شرکت‌های بزرگ ۲۰ درصد از مبلغ خرید خود را به عنوان اعتبار هدیه از ایران‌تلنت دریافت کرده و برای خرید بعدی استفاده می‌کنند. این اعتبار برای تمامی محصولات ایران تلنت مانند «ایران سلری؛ ابزار حرفه‌ای محاسبه حقوق و دستمزد» و «هایر کمپ؛ نرم‌افزار هوشمند مدیریت فرایند جذب و استخدام(ATS)»، قابل استفاده خواهد بود.

دسترسی رایگان به بانک رزومه +۲ میلیون کارجو:
با دریافت حساب دمو از لینک زیر،‌ به صورت رایگان در بانک رزومه کارجویان جستجو کرده و اطلاعات کامل آن‌ها را در گروه‌های شغلی بازاریابی، فروش، برنامه نویسی و ۴۰ گروه شغلی دیگر مشاهده نمایید

با این امکان ویژه، شرکت‌ها می‌توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعتبار به عنوان هدیه از ایران‌تلنت دریافت کنند.

افزایش مهلت استفاده از بسته‌ها

همچنین این فرصت برای شرکت‌های بزرگ فراهم شده تا با خرید هر یک از بسته‌های بلندمدت (۶، ۱۲ و ۲۴ ماهه) در این جشنواره، مهلت استفاده از بسته‌های استخدامی خود را تا ۲ ماه به صورت رایگان افزایش دهند.

گفتنی است که این جشنواره پایان فصل تنها تا پایان شهریور اجرا خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب طرح مورد نظر، با مشاور خود در ایران‌تلنت تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.