وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

میانگین حقوق یک حسابدار در ایران چقدر است؟

حقوق یک حسابدار در ایران

همان‌طور که در مقاله میانگین حقوق حسابدار در آمریکا عنوان کردیم، حسابداران افرادی در شرکت‌ها هستند که کار رسیدگی به حساب‌ها و امور مالی را برعهده دارند. در هیچ شرکت خصوصی و دولتی رقم مشخصی برای حسابدار وجود ندارد و حقوق حسابدار در ایران بسته به نوع شرکت، کارفرما و موقعیت جغرافیایی آن دارد. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در رشته حسابداری تحصیل کرده و به دنبال کار در این زمینه هستید، امروز با بررسی میزان حقوق دریافتی حسابداران در ایران شما در این زمینه راهنمایی خواهیم کرد.

وظایف یک حسابدار در ایران چیست؟

یکی از اصلی‌ترین وظایف هر حسابدار (Accountant) این است که معاملات شرکت‌ها را مدیریت کند و روی آنها نظارت داشته باشد. او باید مطمئن شود که تمام معاملات شرکت از نظر قانونی درست باشد.

محاسبه آنلاین حقوق و دستمزد
با استفاده از سرویس سلری‌ایران تلنت می‌توانید به راحتی حقوق و دستمزد خود را در هرگروه شغلی و هر رده سازمانی محاسبه و آن را با سایر افراد مقایسه کنید.

در زیر چند نمونه از وظایفی که برعهده حسابدار است را بیان می‌کنیم:

  • بررسی تمام فاکتورها و هزینه و همچنین تهیه لیستی از آنها
  • کار با دیگر حسابداران خارج از شرکت
  • بررسی سود و زیان شرکت و ارائه گزارش ماهانه از آنها
  • تهیه و پرداخت دستمزد کارکنان شرکت
  • بررسی درآمد و سود ماهیانه شرکت
  • تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی شرکت
  • رسیدگی به کارهای مالیاتی

چارت سازمانی بخش حسابداری

چارت سازمانی بخش حسابداری هر شرکتی، پایه و اساس هماهنگی و مدیریت سیستم مدیریت حسابداری هر شرکتی را فراهم می‌کند. افراد موجود در این چارت سازمانی، هر کدام مسئولیت‌های خاص خودشان را دارند و نقش خاصی در شرکت‌ها ارائه می‌دهند. اصلی‌ترین فرد در این بخش مدیر مالی است، که به صورت واضح جایگاه آن را می‌توانید ملاحظه کنید.

نمودار زیر نمایی کلی از نحوه چیدمان نقش‌های این قسمت در شرکت را نشان می‌دهد. چارت سازمان مربوط به قسمت مالی هر شرکت ممکن است نسبت به بزرگی و کوچک بودن هر سازمان بزرگ‌تر و کوچک‌تر شود.

میانگین حقوق حسابدار در ایران

طبق اطلاعات به دست آمده از گزارش بازار کار وب‌سایت ایران سلری، مرجع حقوق و دستمزد، افرادی که به عنوان حسابدار در ایران کار می‌کنند به طور معمول حقوق تعریف شده‌ای دارند، که میانگین آن معمولاً هر ماه حدود ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان است. میزان حقوق حسابدار در ایران از ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان (کمترین) تا ۲۰.۳۰۰.۰۰۰ تومان (بالاترین) متغیر است.

این میانگین حقوق ماهیانه شامل حق مسکن، هزینه رفت و آمد و سایر موارد می‌شود. حقوق حسابدار براساس تجربه، مهارت و جنسیت تغییر می‌کند. در ادامه شرح مفصلی از میانگین حقوق یک حسابدار براساس این معیارها عنوان خواهیم کرد.

مقایسه حقوق و دستمزد حسابدار بر اساس سابقه کاری

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق حسابدار است. طبیعتا هرچه حسابدار در این حرفه بیشتر فعالیت کرده باشد، حقوق بیشتری نیز دریافت می‌کند. در ادامه میزان حقوق هر حسابدار را در براساس تجربه کاری آنها تقسیم بندی کردیم.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از گزارش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۱ وب‌سایت ایران سلری، حقوق یک حسابدار با تجربه کمتر از سه سال به طور میانگین در حدود ۶،۵۰۰،۰۰۰ تومان در هر ماه درآمد است. حقوق این افراد از ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان (کمترین) تا ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان (بالاترین) متغیر است.

در حالی که انتظار می‌رود شخصی با سطح تجربه بین سه تا هفت سال به طور میانگین ۸,۱۰۰,۰۰۰ میلیون تومان در ماه کسب کند. حقوق این افراد از ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان (کمترین) تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان (بالاترین) متغیر است.

هر چه سال‌های کسب تجربه برای حسابدار بیشتر می‌شود حقوق او نیز بیشتر می‌شود؛ در نتیجه با هفت تا پانزده سال سابقه، درآمد ۸.۶۰۰.۰۰۰ تومان در ماه برای او انتظار می‌رود. حقوق این افراد از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان (کمترین) تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان (بالاترین) متغیر است.

سرانجام، حسابدارانی با بیش از پانزده سال سابقه کار حرفه‌ای در هر ماه ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. حقوق این افراد از ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان (کمترین) تا ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان (بالاترین) متغیر است.

باید عنوان کنیم که این چارت حقوقی براساس معادله ریاضی است و همان‌طور که ابتدای مقاله عنوان کردیم، میزان حقوق حسابدار در ایران تمام و کمال بستگی به نوع سیاست شرکت‌ها دارد.

مقایسه حقوق و دستمزد حسابدار بر اساس تحصیلات

همه ما می‌دانیم که تحصیلات عالی داشتن مساوی است با حقوق بالاتر، اما مدرک تحصیلی شما چه مقدار به درآمد شما اضافه می‌کند؟ ما برای رسیدن به پاسخ این سوال، میزان حقوق حسابدار در ایران را بر اساس مدرک تحصیلی آن مقایسه کردیم.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از گزارش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۱ وب‌سایت ایران سلری، میانگین حقوق یک حسابدار با مدرک دیپلم ۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان در هر ماه است. حقوق این افراد از ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان (کمترین) تا ۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان (بالاترین) متغیر است.

این مبلغ برای حسابدارانی با مدرک فوق دیپلم به طور میانگین ماهانه ۷,۶۰۰,۰۰۰ تومان حقوق می‌گیرد. حقوق این افراد از ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان (کمترین) تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان (بالاترین) متغیر است.

در حالی که شخصی با مدرک لیسانس ماهانه ۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان حقوق می‌گیرد. حقوق این افراد از ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان (کمترین) تا ۲۰,۳۰۰,۰۰۰ تومان (بالاترین) متغیر است.

حسابداری با کارشناسی ارشد به طور میانگین ۸,۶۰۰,۰۰۰ تومان در ماه حقوق دارد. حقوق این افراد از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان (کمترین) تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان (بالاترین) متغیر است.

حسابدارانی با مدرک دکترا و بالاتر به طور میانگین ماهانه ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان در ماه حقوق دارد.

در حال حاضر در بسیاری از شرکت‌ها شاهد این هستیم، که خیلی به دنبال مدرک نیستند و بیشتر سابقه کاری حسابدار برای آنها مهم است. این موضوع در شرکت‌های دولتی درست برعکس است و ورود به شرکت‌های دولتی قوانین و ضوابط خاص خود را دارد که یکی از آنها داشتن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکترا است.

آیا داشتن مدرک بالاتر از لیسانس، در حقوق تاثیر می‌گذارد؟ لازم است ادامه تحصیل بدهید؟

دوره کارشناسی ارشد یا مقطع تحصیلی بالاتر در ایران در هر جایی ۲۲.۴۰۰.۰۰۰ تا ۶۷.۲۰۰.۰۰۰ تومان هزینه دارد و تقریباً دو سال طول می‌کشد. این یک سرمایه گذاری خوبی است که می‌تواند در آینده شغلی شما بسیار تاثیر می‌گذارد.

اگر در حال حاضر شاغل هستید، نمی‌توانید توقع افزایش حقوق داشته باشید. بیشتر کسب و کارها خصوصا کسب و کارهای دولتی، پس از اتمام تحصیلات و کسب مدرک، شرایط شما را بررسی می‌کنند سپس حقوق را افزایش می‌دهند.

بسیاری از افراد به تحصیلات به عنوان یک تاکتیک برای افزایش درآمد نگاه می‌کنند. با انتخاب این تاکتیک می‌توانید انتظار افزایش ۱۰٪ نسبت به حقوق فعلی خود را داشته باشید.

اگر بتوانید هزینه‌های تحصیل را بپردازید، مطمئنا سرمایه گذاری روی تحصیل برای آینده شغلی شما و درآمدتان بسیار ارزشمند است. همچنین، می‌توانید با یک سال کار کردن هزینه تحصیل خود را جبران کنید. اما در نهایت توجه داشته باشید که این اطلاعات نشان می‌دهد مه مدرک تحصیلی در میزان درآمد به آن صورت تأثیر ندارد و بیشتر مهارت و تجربه است که باعث افزایش حقوق می‌شود.

مقایسه حقوق و دستمزد حسابدار با توجه به نوع شرکت

بر اساس اطلاعات به دست آمده از گزارش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۱ وب‌سایت ایران سلری، حقوق یک حسابدار در شرکت دولتی به طور میانگین در حدود ۶،۷۰۰،۰۰۰ تومان در هر ماه درآمد است. حقوق این افراد از ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان (کمترین) تا ۹,۷۰۰,۰۰۰ تومان (بالاترین) متغیر است.

حقوق یک حسابدار در شرکت خصوصی به طور میانگین در حدود ۷،۵۰۰،۰۰۰ تومان در هر ماه درآمد است. حقوق این افراد از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان (کمترین) تا ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان (بالاترین) متغیر است.

حقوق یک حسابدار در شرکت بین المللی به طور میانگین در حدود ۸،۸۰۰،۰۰۰ تومان در هر ماه درآمد است. حقوق این افراد از ۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان (کمترین) تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان (بالاترین) متغیر است.

این اطلاعات تنها میانگینی از آنچه حسابداران دریافت می‌کنند را ارائه می‌دهد و این ارقام، شرکت به شرکت و شهر به شهر می‌تواند متغیر باشد. اما، شغل حسابداری معمولا در میان مشاغل آینده دار به شمار می‌آید و می‌توان گفت که هر شرکتی به یک حسابدار نیاز دارد.

منبع ایران سلری
مطالب پیشنهادی
42 دیدگاه
  1. محمد می‌گوید

    دستتون درد نکنه راستشو نوشتین
    البته اینم باید اینم اضافه میکردین که الان بازار کار حسابداری خیلی اشباع شده
    از طرفی خیلی جاها مخصوصا این موسسات آموزش حسابداری خیلی به دروغ حقوق و بازار کار حسابداری رو خوب نشون میدن تا از این راه سود کنند.

  2. Arash می‌گوید

    به نظرتون حقوق معلم بیشتره یا حسابدار؟

    1. علی می‌گوید

      قطا حسابدار . ولی تایه حدودی اندازه هم هست ولی خب معلمم تعطیلیاش خیلی خوبه

  3. narges می‌گوید

    من الان رشته علوم تربیتی هستم چون علاقه ای ب گرایش هاش ندارم و باید چشم انتظار اموزش پرورش باشم میخوام تغییر رشته بدم و برم حسابداری.ایا از نظر شما دوستان نباید برم این رشته؟و به رشته خودم ادامه بدم؟

    1. امید می‌گوید

      سلام
      من۱۲ساله حسابدارم و لیسانس هم هستم .ممکن است حقوق بالاتری نسبت به مشاغل دیگر بگیرید و از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار شوید.اما نهایتا نسبت به زحمتی که می کشید حقوق دریافت نمیکنید برای مثال میوه فروش محل ما که بلد نیست اسمش رو بنویسه ماهی ۳۰تومن درآمد داره ولی من که حسابدارم ۱۲ساله و کلی زحمت کشیدم خودمو رو بکشم از۷تومن بیشتر نمیتونم در بیارم یعنی نمیدن بیشتر.اولش خوبه چند سال که کار میکنی میبینی هم پیر شدی هم از حسابداری زده شدی .این واقعیت جامعه ایران است که برای تخصص ارزش قائل نیستند.وگرنه در آمریکا حقوق حسابداری از پزشکی هم بیشتر است و از بین۲۰۰شغل از لحاظ حقوق رتبه نهم است.

      1. حسین می‌گوید

        داداش من اگه ۱۲ سال سابقه داشته باشم کمتر از ۵۰ میلیون رو نمیرم جایی یه هستن ادمایی که این مبلغ رو میگرن پس الکی نگو

        1. مخاطب می‌گوید

          منم با شما موافقم
          حقوق ها رو به شدت پایین نوشته
          این واسه اینه که بتونن نیرو با حداقل حقوق پ دستمزد استخدام کنن
          این ارقام واسه اشخاص بدون سابقه و مبتدی هست

      2. م می‌گوید

        چاخان تو تحصیل دار هم نیستی
        افرادی با مدارک دیپلم و زیر دیپلم خود را حسابدار جا می زنند
        مانند منشی مطب که خود را دکتر می نامد
        حسابدار ارشد که تمام امور را بلد باشد از ۲۵ میلیون تا الی … میتواند در آمد داشته باشد حسابدار با ده سال سابقه با هر مدرک کمتر از ۳۰ تومن کار نمیکند

  4. Sba می‌گوید

    ببین من الان خودم حسابداریم افتضاحهههههه.تموم ک بکنم میخام دوباره کنکور بدم برم حقوق.

  5. محسن کریمی می‌گوید

    نمیدونم اما من خودم خیلی به حسابداری علاقه دارم
    از من میپرسی میگم بیا حسابداری 😅

    1. Ayma می‌گوید

      منم رشتم دانشگاهم حسابداری رشته شیرینبه

  6. شبنم می‌گوید

    حسابداری عالیه به شرطی که اول علاقه مند باشی بهش دوم مهارت رو کامل بلد باشی بعضی دوستان فقط اپراتور هستند و توقع حقوق خوب دارند البته صراحت من رو ببخشید

  7. حدیثه می‌گوید

    من الان دانشجو حسابداری هستم در مقطع فنی حرفه ای به نظر شما من در چه سطحی باید بخونم و چیکار کنم راهنمایی ام کنید

  8. محمد می‌گوید

    تمام ثروت ها در تمام شغل ها خوابیده است
    اگر این استخراج ثروت را با همان شغلی که دوست دارید انجام دهید
    نه تنها خسته نمیشید بلکه پیشرفت چشم گیری در ان شغل خواهید داشت
    موفق باشین

  9. جهان می‌گوید

    اگه حسابداری رو دوست داری تا کارشناسی بخون و در کنارش کارکن.چون تئوری و عملی خیلی فرق میکنه.اگه علاقه نداری اصلا ادامه نده چون کاری هست که خیلی مسولیت و تعهدمیخواد و اینا درکنار علاقه خودشو نشون میده

  10. عباس می‌گوید

    قطعا درآمد حسابدار بیشتر از معلمیه

  11. مريم می‌گوید

    سلام دوستان .حسابداری در شرکت کره ای در تهران میدونم حدود ۲۰ میدن

  12. علی می‌گوید

    بیست میلیون ماهیانه میدن!!!جدی!!
    سابقه کار و شرایط شون چیه؟

  13. محمد می‌گوید

    سلام
    قابل توجه همکاران حسابداری که اظهارنظرهاتون رو نوشتید باید عرض کنم همه شغل ها در دسته کارمندی قرار میگیره ، همه شغل ها هم اشباع شدن، حالا اگه دنبال درآمد هستید به صنایع شغلی قرن توجه کنین.
    این تجربه یه مدیر مالی ۱۵ ساله هست.
    صنایع شغلی رو دریابید که بجای امنیت شغلی شما رو به امنیت …… میرسونه تا بی دغدغه در ایران زندگی کنین.

  14. مريم می‌گوید

    به نظرم برید شرکت های کره ای در تهران رزومه پر کنید مورد داشتیم ۲۰ میلیون داره میگیره خودم شاهدم

  15. Kimia می‌گوید

    من رشتم تجربه ولی قبولی تو کنکورش به شدت سخته.ناامید شدم ازش.از طریق دانشگاه آزاد برم حسابداری؟وضعیتش چطوره؟

  16. سروش می‌گوید

    سلام.دوستانی که دنبال کار پر درامد هستند شرکت آرل در زمینه حسابداری بسیار پر درآمد میباشد و دنبال نیرو حسابدار هست کافیست سایت آرل را سرچ و قسمت همکاری و شرایط رو مطالعه فرمایید

  17. زهره می‌گوید

    سلام روز بخیر من قرار با ی شرکت خصوصی کار کنم نمیدونم سر چقد باشون قرارداد ببندم.بیژحمت نظر بدید من بیمه م برام مهمه. حقوق رو خالص بدون بیمه رو چقد بگم بشون؟؟

  18. مهدی شهیدی فر می‌گوید

    سلام عرض ادب
    بنده ۲۵ سال است مدیر مالی و حسابدار صنعتی هستم و بهتر عرض کنم از سال ۱۳۸۱ تا کنون مدیر موسسه حسابداری و حسابرسی کسری میباشم
    و در شهرستان سبزوار سکونت دارم شاید اغراق نباشد عرض کنم اکثر کارخانه دارها و شرکتها و کارشناسان اداره دارایی شهرستان بنده را میشناسند و از حسابداری خسته نشدم و وقتی حسابرسی میکنی و عدالت را برقرار واقعا حالت عوض میشه اما اما
    مطلب مهم اینکه حسابداری علاقه و جدیت میخواهد نه مدرک اگر علاقه دارید حسابدار خوبی میشوید و گر نه دنبال شغل دیگر باشید

    1. احمدی نسیم می‌گوید

      سلام شما که انقد سابقه کاردارین ایا درامدش هم خوبه؟

    2. حمیدرضا کریمی می‌گوید

      سلام
      کاملا با نظرتون موافقم .

  19. نرگس می‌گوید

    سلام من رشتم انسانی هست اما بهش علاقه ندارم اما ب رشته حسابداری علاقه دارم
    بعضیا میگن درآمدش یا مثلا آینده شغلیش خوب نیست
    لطفا کسی ک تجربه داره تو این رشته بهم بگه ک این رشته خوب هست یا انسانی؟
    یعنی رشتم رو عوض کنم برم حسابداری بخونم یا همین انسانی خوب؟

    1. همتا می‌گوید

      حسابداری خوبه انسانی سخت میری سرکار

  20. amir68 می‌گوید

    سلام وعرض ادب خدمت دوستان من ده سال توشرکت های حمل ونقل کارمیکنم وپنج سال حسابدارم مدرک فوق دیپلم دارم به جرات میگم حسابداری امنیت نداره البته درایران چون شرکتها توایران بلاخره برشکست میشن بعد صاحب شرکت ها دلشون نمیاد اندازه زحماتت پول بدن سه سال مرخصی نرفتم شده اکثراوقات تا ۱شب بودم سرکار درکنارش دوسه کار سند وترخیص میکنم سال ۹۹که سه ملیون دادسال ۱۴۰۰هم۴ملیون اندازه خوراکی بچم نمیشد

    1. Tiyara می‌گوید

      جدی میگید من انتخاب رشته کردم رشته ی حسابداری مالی و برداشتم بنظرتون پشیمون میشم؟

      1. محمد می‌گوید

        اگه واقعا بهش علاقه داری مطمئن باش پشیمون نمی شی ولی اگه دنبال چیز دیگه ای باشی قطعا پشیمون میشی رشته حساب داری صبر و تحمل زیاد میخواد چون بعضی وقت ها مجبوری زیاد کار کنی
        دوست عزیز تو هرکاری بری اولش سخته بعدش دیگه مثل آب خوردن کارت و انجام می دی ایشالا موفق باشی

        1. همتا می‌گوید

          منم حسابداری هستم بنظرم خوبه هر کاری سختیه خودشو داره علاقه داشته باشی اصلا اذیت نمیشی

    2. ابراهیم می‌گوید

      برادر من شما خودت رو حسابدار میدونی !ینی قانون تجارت هم بلدی ! بعد بجای ورشکست مینویسی برشکست!!!! ضمن عذر خواهی از شما اگر واقعا بقیه اطلاعاتت هم در همین حد باشه پس بنظرم همون حقوق۳ و۴ تمن هم زیادته ! هوشمند کار کردن و بادانش کار کردن با تا ساعت ۱شب کار کردن فرق داره

  21. ساناز می‌گوید

    سلام من یه سوال داشتم!
    من به شغل حسابداری علاقه دارم
    و امسال میخام انتخاب رشته کنم
    آیا از کارم پشیمون نمیشم؟

    1. همتا می‌گوید

      منم حسابداری هستم بنظرم خوبه هر کاری سختیه خودشو داره علاقه داشته باشی اصلا اذیت نمیشی

  22. فاطی می‌گوید

    من دیپلم تجربی دارم ودرشرکتی به عنوان برنامه ریز مشغول هستم می‌خوام ببینم مدرک حسابداری آموزشگاه درایت زمینه چقدر درآمد اره کمکم کنید راین زمینه

  23. عبدحیدری می‌گوید

    سلام .
    اولابرای حسابدار حقوق ۳۵۰۰۰۰۰تومانی نداریم. یا شخص حسابدار نیست یا به اشتباع شخص تنخواه دار رو حسابدار صدا میکنند. حقوق برای یک حسابدار لیسانه با سابقه ۲ سال به بالا از ۸۰۰۰۰۰۰ تومان شروع میشه و در سطوح بالا و مدیریتی به ۴۵۰۰۰۰۰۰ تومان و شاید بالاتر هم برسه . البته اگه حسابداران خودشون بخوان و تلاش کنن میتونن با ارتقاع خودشون کارهای مالیاتی انجام بدن و یا عضو کارشناسان رسمی باشدن که دیگه حالشو میبرن .

    1. کیانا می‌گوید

      سلام ببخشید بنظرتون از ریاضی حسابداری بخونم یا از انسانی؟؟

      1. زهرا می‌گوید

        از هیچ کدوم فقط فنی و حرفه ای
        اگر قرار باشه چیزی یاد بگیری فقط و فقط تو مدرسه به صورت حرفه ای یاد میگیری
        دانشگاه در حد ۴ تا جزوه به درد نخور
        پس اشتباه نکن و حسابداری رو از فنی و حرفه ای بخون

    2. حسین می‌گوید

      قربون دهنت یه عده نمیدونم سواد ندارن یا فرق بین حساب در رو نمیدونن حسابداری رو اگه چیزی بلد باشی و سابقه خوب داشته باشی وضعت خیلی خوب میشه یعنی کمترش ۲۰ بیشتر هم که مونده به خودت

  24. Neda می‌گوید

    سلام من رشته ام حسابداری هست وباید توی دانشگاه تعیین رشته کنم بنظر شما رشته بانکداری خوبه با حسابدار شرکت؟حقوق کدومش خوبه؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام ندا جان. پیشنهاد می‌کنیم لینک مسیر شغلی که برای شما ارسال می‌کنیم را مشاهده کنید. شاید بتونه یک دید خوبی به شما بده. همچنین میتونید از خدمات سلری ما استفاده کنید که یک دید خوبی هم نسبت به حقوق‌ها داشته باشید.
      لینک مسیر شغلی
      مشاهده حقوق و دستمزد

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.