وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

برند محبوب شما برای کار کجاست؟

کارفرمایان همیشه به دنبال این هستند که بهترین و توانمندترین افراد را در شرکت خود استخدام کنند و از حضور آنها در کسب و کار خود بهره ببرند و برند کارفرمایی بسازند که افراد حرفه ای و توانمند را به کار با آنها مشتاق و علاقه‌مند نماید.

فهرست مطالب

ایران تلنت با هدف شناسایی برند محبوب کارجویان، اقدام به برگزاری نظرسنجی با عنوان “کار با برند محبوب” کرده است که در آن کارجویان به چند پرسش کوتاه، که تنها دو دقیقه از آنها زمان می‌گیرد، پاسخ می‌دهند. این سؤالات درباره برندی است که دوست دارند در آن مشغول به کار شوند و همچنین عواملی که باعث شده این برند را برای کار انتخاب کنند.

کار با برند محبوب

کمپین کار با برند محبوب ایران تلنت، از ۱۵ آذر شروع شد و شما با شرکت در این نظرسنجی می‌توانید علاوه بر انتخاب برند محبوبتان، جزو ۴۰ نفری باشید که رزومه‌شان به برند محبوبشان ارسال می‌شود؛ همچنین ۲۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

پس از پایان نظرسنجی و بررسی و جمع بندی نظرات ثبت شده، ایران تلنت برندهای محبوب میان کارجویان را اعلام خواهد کرد. همچنین اطلاعات بیشتری در مورد محیط کار و عوامل مهم در انتخاب برندها نیز منتشر خواهد شد و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

نتایج به دست آمده از این نظرسنجی می‌تواند به کارفرمایان و برندها کمک کند که محیط کاری خود را به ایده‌آل کارجویان نزدیک‌تر کنند، تا بتوانند شرکت خود را به بهترین جا برای کار کردن افراد با استعداد تبدیل کنند.

هدف اصلی این نظرسنجی این است که برندهای محبوب کارجویان معرفی شود؛ همچنین کمک کرده باشیم که شرکت‌ها و کارفرمایان سراغ ساخت برند کارفرمایی خود بروند و امکانی برای استخدام افراد با استعداد در برندهای محبوب فراهم شود. شرکت‌ها و کارفرمایان با استفاده از برند کارفرمایی خود می‌توانند کارکنان خود را به سفیران کسب و کار خود تبدیل کنند و نام برند و آوازه آن را به گوش دیگران برسانند.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.