وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

چگونه در ایران‌تلنت به‌صورت گروهی رزومه ارسال کنیم؟

ایران‌تلنت به تازگی امکانی را فراهم کرده تا کارجویان تنها با یک کلیک برای تمام فرصت‌های شغلی مرتبط‌شان، رزومه ارسال کنند.

نحوه ارسال رزومه گروهی در ایران تلنت

کاریابی و ارسال رزومه به همه شرکت‌ها و موقعیت‌های شغلی موجود در بازار کار، ممکن است فرآیندی سخت و زمانبر باشد و به واسطه تعدد فرصت‌های شغلی، برخی فرصت های شغلی شرکت‌ها دیده نشود و رزومه برای آنان ارسال نشود. به همین واسطه ایران‌تلنت امکانی را فراهم کرده تا کاربران هیچ یک از فرصت‌های شغلی موجود را از دست نداده و به این ترتیب بتوانند شانس خود را برای استخدام، افزایش دهند.

ابزار رایگان و آنلاین ساخت رزومه
همین حالا می‌توانید به صورت رایگان و آنلاین یک رزومه حرفه‌ای و دو زبانه بسازید و فایل آن را دریافت کنید.

کاربران پس از ورود به حساب کاربری خود یا ثبت‌نام در ایران‌ تلنت، می‌توانند بعد از انتخاب یک فرصت شغلی، ارسال رزومه و نمایش عکس بالا، می توانند با کلیک برروی دکمه ارسال گروهی (group apply) برای تمام موقعیت‌های شغلی مشابه رزومه خود را ارسال کنند.

نحوه ارسال رزومه گروهی در ایران تلنت

با این امکان کاربران زمان کمتری برای ارسال رزومه به گروه شغلی مرتبط‌شان صرف خواهند کرد و در یک لحظه و تنها با یک کلیک می‌توانند به تمام فرصت‌های شغلی موجود در سایت، رزومه ارسال کنند.

شرکت‌های که این هفته استخدام دارند
۲۳ شرکت بزرگ و معتبر این هفته استخدام دارند. برای مشاهده آگهی‌های استخدامی و ارسال رزومه کلیک کنید.

همچنین در صورتی که کاربران تمایل به ارسال رزومه برای تمامی فرصت‌های شغلی مرتبط به حوزه فعالیت‌شان را نداشته باشند، می‌توانند از بین گزینه‌های پیشنهاد داده شده، فرصت شغلی مورد نظر خود را انتخاب کرده و در همان لحظه برای شرکت‌های مورد نظرشان رزومه خود را ارسال کنند.

نحوه ارسال رزومه گروهی در ایران تلنت

برای استفاده از امکان ارسال رزومه گروهی، می‌توانید همین حالا به وب‌سایت ایران تلنت مراجعه کرده و رزومه خود را در چند ثانیه و تنها با یک کلیک برای تمامی فرصت‌های شغلی مرتبط، ارسال کنید.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.