وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

سیستم ارزیابی رزومه برای تسریع فرآیند استخدام به ایران تلنت اضافه شد

سیستم ارزیابی رزومه ایران تلنت

مشاغل موفق می‌دانند که یکی از مهم‌ترین دارایی‌های آنها نیروی کار آنها است. تهیه لیست قوی از افراد توانمند مستلزم داشتن یک سیستم ارزیابی و گزینش بسیار قدرتمند است. تغییر نیروی کار در شرکت‌ها چیزی نیست که بگوییم به هیچ وجه اتفاق نمی‌افتد، به همین خاطر باید همیشه در لیست خود افرادی برای جایگزین کردن آنها داشته باشید تا بتوانید بدون اتلاف وقت برای مصاحبه سراغ آنها بروید.

به عنوان کارشناس منابع انسانی می‌بایست یک استاندارد برای ارزیابی متقاضیان تهیه کنید و با توجه به موارد عنوان شده در آن به افراد امتیاز دهید. خبر خوب این است که از این پس، می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به کاغذ بازی‌های قدیم و نگه داشتن فرم‌های ارزیابی متقاضیان، امتیازدهی به کارجویان را در پنل کاربری خود در ایران تلنت و در بخش ارزیابی رزومه داشته باشید و از آن در آینده استفاده کنید.

ابزار رایگان و آنلاین ساخت رزومه
همین حالا می‌توانید به صورت رایگان و آنلاین یک رزومه حرفه‌ای و دو زبانه بسازید و فایل آن را دریافت کنید.

سیستم ارزیابی رزومه ایران تلنت به شما کمک می‌کند که فرآیند استخدام را بسیار سریع‌تر کنید و همچنین بانک اطلاعاتی از ارزیابی کارجویان در پنل خود داشته باشید.

 

سیستم ارزیابی رزومه ایران تلنت

سیستم ارزیابی رزومه ایران تلنت، به کارفرمایان و همچنین کارشناسان منابع انسانی این امکان را می‌دهد تا بتوانند بعد از هر مصاحبه کارجویان را ارزیابی کنند و به آنها امتیاز دهند. استخدام امری است که هیچ وقت پایان ندارد و کارجویان نیز همیشه به دنبال بهترین مکان برای شروع مسیر شغلی خود هستند. به همین خاطر ممکن است در برخی موقعیت‌های شغلی، شرکت‌ها نیاز به استخدام چندین باره پیدا کنند و با افراد مختلف و زیادی برای آن موقعیت‌های شغلی مصاحبه شود.

در سیستم ارزیابی رزومه ایران تلنت، کارفرما پس از مصاحبه شغلی به هر کارجو امتیاز می‌دهد و ارزیابی خود را در پنل کاربری خود دارد، که در نهایت باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. نکته جالب این است که کارفرما می‌تواند این ارزیابی را با دیگر افراد شرکت خود به اشتراک بگذارد و دیگر خبری از جابجا کردم فرم‌های کاغذی در شرکت‌ها نخواهد بود.

فرم‌های ارزیابی رزومه ایران تلنت در دو حالت پایه و اختصاصی هستند. فرم‌های ارزیابی پایه، معیارهایی را برای ارزیابی کارجو دارند که در دنیا این معیارها مشترک و متداول است. اما فرم‌های ارزیابی اختصاصی فرم‌هایی هستند که کارفرما و مدیران منابع انسانی می‌توانند در آن بر اساس نیاز و خواست خود برای هر موقعیت شغلی، معیارهایی مشخص کنند. در واقع، این فرم‌های ارزیابی آنلاین به کارفرما این امکان را می‌دهند تا رزومه‌ها را به صورت سازماندهی شده و بهینه‌تری مدیریت کنند.

 

چگونه می‌توان از سیستم ارزیابی رزومه ایران تلنت استفاده کرد؟

در فرآیند استخدام غربالگری و جستجوی دوباره برای پیدا کردن فرد مناسب برای موقعیت‌های شغلی، کاری بسیار مهم و در عین حال سخت و وقت‌گیر است.

شرکت‌های بزرگ برای استخدام، رزومه‌های بسیاری دریافت می‌کنند و در بهترین حالت از میان تمام آن رزومه‌ها نهایت ۱۰ الی ۲۰ نفر به مرحله مصاحبه می‌رسند. انتخاب افراد مناسب از میان سیل رزومه‌هایی که ارسال می‌شود، می‌تواند زمان زیادی از منابع انسانی بگیرد. سیستم ارزیابی رزومه درایران تلنت این مسیر را برای شما کوتاه می‌کند.

برای استفاده از این سیستم می‌توانید به پنل کاربری کسب و کار خود بروید و فرم ارزیابی را به دو صورتی که عنوان کردیم، ایجاد کنید. می‌توانید کار را با نسخه پایه پیش ببرید و به معیارهای متداول اکتفا کنید و یا می‌توانید فرم اختصاصی را تدوین کنید و آن معیارهایی را که برای منابع انسانی بسیار مهم است را، در آن قرار دهید.

شرکت‌های که این هفته استخدام دارند
۲۳ شرکت بزرگ و معتبر این هفته استخدام دارند. برای مشاهده آگهی‌های استخدامی و ارسال رزومه کلیک کنید.

به عنوان مثال، اگر به دنبال فردی در حوزه محتوا هستید، معیارهای شما ممکن است آشنایی با ابزارهای این حوزه باشد که می‌توانید تک تک این ابزارها را در این فرم بیاورید و هر کارجو را بر اساس داشتن و نداشتن مهارت‌های مورد نظر خود، ارزیابی کنید. به عنوان مثال می‌توانید در ارزیابی خود مواردی مانند، آشنایی با سئو، آشنایی با ابزارهای پیدا کردن کلمه کلیدی، آشنایی با زبان انگلیسی و ترجمه، آشنایی با کپی رایتینگ، آشنایی با ابزار word و موارد بسیار دیگر را قرار دهید و به هر فرد بنا به توانایی در این مهارت‌ها امتیاز دهید.

روند مصاحبه و بررسی رزومه‌ها ممکن است هفته‌ها طول بکشد. شما می‌توانید در این سیستم ارزیابی‌های خود از افراد را از روزها و هفته‌های اولیه مصاحبه قرار دهید و در نهایت با توجه به امتیازها، فرد مناسب را برای استخدام انتخاب کنید. نکته جالب در مورد این سیستم این است که این اطلاعات در پنل کاربری شما باقی می‌ماند و افرادی که در این ارزیابی امتیاز گرفته‌اند را می‌توانید در فرصت‌های بعدی، برای مصاحبه دعوت کنید و می‌توان گفت که آنها را می‌توانید به عنوان جایگزین در لیست خود داشته باشید.

حتی اگر در سازمان شما، مسئولین منابع انسانی تغییر کنند، باز هم این اطلاعات برای فرد جایگزین او محفوظ است و می‌تواند از این ارزیابی و امتیازدهی برای استخدام‌های آینده سازمان استفاده کند.

استفاده از سیستم ارزیابی رزومه ایران تلنت چه مزایایی دارد؟

استفاده از سیستم ارزیابی رزومه می‌تواند مزایای بسیاری برای کارفرمایان و شرکت‌ها داشته باشد. این مزایا شامل موارد زیر می‌شود:

  • صرفه جویی در زمان. استخدام و بررسی حجم زیادی رزومه، همیشه زمان زیادی از منابع انسانی و کارشناس جذب و استخدام می‌گیرد. بنابراین، یک ابزار کارآمد مانند سیستم ارزیابی رزومه ایران تلنت می‌تواند در این مورد مانند یک نجات دهنده عمل کند. این ابزار می‌تواند افراد مناسب برای استخدام را مشخص کند و حتی نیاز به مرور رزومه در استخدام‌های آینده را به صفر برساند.
  • سازماندهی روند استخدام. روند استخدام مانند دیگر کارها در شرکت‌ها، روند پیچیده‌ای دارد که هنوز هم به صورت سنتی انجام می‌شود. کاغذبازی و همچنین پر کردن فرم‌های کاغذی را می‌توانید با این سیستم فراموش کنید و تمام کارهای مربوط به ارزیابی متقاضیان را به صورتی سازماندهی شده و آنلاین انجام دهید.
  • قابلیت ثبت کردن. مزیت دیگر سیستم ارزیابی رزومه این است که شما می‌توانید ارزیابی خود را به صورت دائم در پنل خود ثبت کنید و داشته باشید. با انجام این کار می‌توانید فرم‌ها را در اختیار دیگر مدیران شرکت یا سازمان خود بگذارید تا آنها در مورد استخدام و دعوت به مصاحبه افراد نظر خود را بگویند و به این ترتیب ارزیابی دقیق‌تری از گزینه‌ها داشته باشید. می‌توانید امتیاز و ارزیابی خود از افراد در مصاحبه را در این پنل ثبت کنید و برای استخدام‌های آینده خود، آنها را در نظر داشته باشید.

شما از همین حالا می‌توانید با ورود به صفحه کارفرمایی ایران تلنت این سیستم را استفاده کنید و روند استخدام در شرکت خود را سریع‌تر از قبل کنید.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.