وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

نحوه نوشتن هدف در رزومه‌های دیجیتال مارکتینگ

در صورتی که قصد ارسال رزومه برای موقعیت‌های شغلی حوزه مارکتینگ را دارید، خوب است بدانید که خلاصه کردن مهم‌ترین اطلاعات در ابتدای رزومه، به شما کمک می‌کند تا توجه مدیران استخدام و کارفرمایان را جلب کنید. داشتن هدفی که آرزوها و دستاوردهای شغلی شما در دیجیتال مارکتینگ را توصیف کند، می‌تواند شما را یک قدم به استخدام در شرکت‌ها نزدیک‌تر کند. از این رو، خوب است که با نحوه نوشتن هدف در رزومه آشنا شوید تا بتوانید از آن بیشترین بهره را ببرید.

در این مقاله، هدف از گنجاندن بخش هدف در رزومه‌های دیجیتال مارکتینگ و نحوه نوشتن هدف را توضیح می‌دهیم و علاوه بر این، نمونه‌هایی از این بخش از رزومه را در این مقاله داریم تا بتوانید از آنها در نوشتن رزومه حرفه‌ای خود استفاده کنید.

ابزار رایگان و آنلاین ساخت رزومه
همین حالا می‌توانید به صورت رایگان و آنلاین یک رزومه حرفه‌ای و دو زبانه بسازید و فایل آن را دریافت کنید.

چرا هدف در رزومه دیجیتال مارکتینگ مهم است؟

آوردن هدف در رزومه دیجیتال مارکتینگ مهم است، زیرا مناسب بودن شما برای آن موقعیت شغلی را ثابت می‌کند و علاوه بر این، نشان می‌دهد که کدام ویژگی‌ها باعث شده که به یک دیجیتال مارکتر موفق تبدیل شوید. دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ای از مهارت‌های تحلیلی و خلاقانه است و هر موقعیت شغلی در این حوزه، الزامات خاص و منحصربه‌فرد خود را دارد. بخش هدف در رزومه، این امکان را به کارجو می‌دهد تا بتواند به جنبه‌های خاص هر موقعیت شغلی و همچنین مهارت‌ها و توانایی‌های فردی خود بپردازد.

با نوشتن یک یا دو جمله در مورد دستاوردهای کلیدی خود به عنوان یک دیجیتال مارکتر و اینکه چگونه می‌توانید آنها را در این موقعیت شغلی خاص به کار ببرید، می‌توانید به کارفرمای آینده خود نشان دهید که چگونه می‌توانید برای شرکت آنها مفید باشید. دیجیتال مارکتینگ معمولا یک حوزه‌ بسیار داده‌محور است و به همین خاطر، نوشتن هدف در رزومه این فرصت را به شما می‌دهد تا موفقیت‌های قابل سنجشی که در محیط‌های کاری قبلی خود به دست آوردید را نشان دهید. افراد با هر سطح تخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ، می‌توانند بخش هدف را در قسمت بالایی رزومه خود داشته باشند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

چگونه هدف در رزومه دیجیتال مارکتینگ را بنویسیم؟

نوشتن هدف در رزومه‌های دیجیتال مارکتینگ

برای نوشتن هدف در رزومه دیجیتال مارکتینگ، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. خود را با استفاده از صفت‌های قدرتمند معرفی کنید

برای توصیف ویژگی‌های خود، از یک یا دو صف استفاده کنید. روی ویژگی‌هایی تمرکز کنید که در شرح شغلی به آنها اشاره شده است. به عنوان مثال، اگر برای موقعیت شغلی تولید محتوا رزومه ارسال می‌کنید، می‌توانید روی صفات مرتبط با خلاقیت تمرکز کنید.

۲. اهداف خود در دیجیتال مارکتینگ را شرح دهید

در مورد موقعیتی که به آن علاقه دارید و آنچه می‌خواهید با کار در بازاریابی دیجیتال به آن دست پیدا کنید، توضیح دهید. تمرکز خود را روی این موضوع بگذارید که چگونه می‌توانید به کارفرما کمک کنید و چگونه اهداف شغلی شما با اهداف سازمانی آنها هماهنگی دارد. در این بخش، می‌توانید به افزایش ترافیک وب‌سایت یا اجرای کمپین‌های موفق اشاره کنید.

۳. توانایی‌ها و مهارت‌های اصلی خود را نام ببرید

در بخش هدف، باید به مهم‌ترین مهارت‌ها و دستاوردهای خود در دیجیتال مارکتینگ اشاره کنید. چند دستاورد یا مهارت‌هایی که یک مارکتر باید داشته باشد را انتخاب کنید، که فکر می‌کنید در آگهی استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ بیشتر به آنها اشاره شده است. برای اشاره به این مهارت‌ها و دستاوردها، به این فکر کنید که چگونه از این مهارت‌ها و سوابق خود می‌توانید برای رسیدن به اهداف بازاریابی در این موقعیت شغلی استفاده کنید. حتی می‌توانید به مهارت‌هایی اشاره کنید که در دوره‌های آموزشی کسب کردید و برای آنها گواهینامه های معتبر دیجیتال کارکتینگ دریافت کردید.

برای نوشتن رزومه خود طبق آخرین استانداردها، می‌توانید از رزومه ساز ایران تلنت استفاده کنید. ساخت رزومه رایگان در سایت کاریابی ایران تلنت، خیال شما را بابت داشتن رزومه‌ای حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف کاری راحت می‌کند.

نمونه‌هایی از اهداف در رزومه‌های دیجیتال مارکتینگ

نوشتن هدف در رزومه‌های دیجیتال مارکتینگ

در ادامه چندین نمونه از هدف در رزومه‌های دیجیتال مارکتینگ را آورده‌ایم که به حوزه‌های مختلف مارکتینگ تعلق دارند:

کارآموز دیجیتال مارکتینگ

متن‌هایی که در ادامه به عنوان نمونه آورده شده است، برای موقعیت‌های کارآموزی در دیجیتال مارکتینگ کاربرد دارند:

  1. ارشد بازاریابی با علاقه به سئو و بازاریابی محتوایی، به دنبال فرصت کارآموزی دیجیتال مارکتینگ هستم که در آن بتوانم از دانشی که در دوره‌های تحقیقات بازار برای جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده به دست آوردم، استفاده کنم.
  2. دانشجوی تازه فارغ‌التحصیل شده در رشته کسب‌وکار هستم که در تفکر انتقادی و مدیریت زمان مهارت دارم و به دنبال یک نقش کارآموزی هستم که در آن، بتوانم اصول بازاریابی دیجیتال را در محیطی پویا یاد بگیرم و به توسعه کسب‌وکارها کمک کنم. به دنبال فرصتی برای ارتقای استراتژی شبکه‌های اجتماعی و با پشتیبانی تیم مارکتینگ هستم.
  3. دانشجوی تبلیغات و فردی کنجکاو، پرشور و علاقه‌مند به استفاده از مهارت در طراحی در طول دوره تابستانه کارآموزی بازاریابی دیجیتال هستم. به دنبال استفاده از دانش خود در یک محیط تبلیغاتی و تجاری هستم و دوست دارم تا از تجربه خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنم. مهارت من در شبکه‌های اجتماعی، از افزایش پنجاه درصدی تعامل در شبکه‌های اجتماعی به واسطه طرح‌های گرافیکی‌ای که در دوره کارآموزی طراحی گرافیک یاد گرفتم، ناشی می‌شود.
  4. دانشجوی سال اول دانشگاه با ذهنیت مشتری‌محور، که به دنبال فرصتی برای استفاده از مهارت خود در خدمات مشتری و در یک محیط بازاریابی دیجیتال هستم. علاقه‌مند به استفاده از توانایی‌های نوشتاری و پژوهشی برای خلق محتوای جذاب برای شبکه‌های اجتماعی و همکاری در اجرای کمپین‌های موفق هستم.
شرکت‌های که این هفته استخدام دارند
۲۳ شرکت بزرگ و معتبر این هفته استخدام دارند. برای مشاهده آگهی‌های استخدامی و ارسال رزومه کلیک کنید.

دستیار دیجیتال مارکتینگ

متن‌هایی که در ادامه به عنوان نمونه آورده شده است، برای موقعیت‌های دستیار دیجیتال مارکتینگ کاربرد دارند:

  1. فردی باتجربه در حوزه شبکه‌های اجتماعی، که به دنبال استخدام در یک موقعیت شغلی مبتنی بر تحقیق با فرصت استفاده از مهارت‌های استراتژیک و تحلیلی برای افزایش ترافیک و مشتری هستم.
  2. دستیار دیجیتال مارکتینگِ باتجربه که به دنبال موقعیت شغلی‌ای عملی برای پشتیبانی از جنبه‌های مختلف کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ هستم. تجربه در تولید محتوا و تحقیقات بازار برای کمپین‌ها دارم و به افزایش ۱۵ درصدی تبدیل در کمپین‌های گذشته‌ام کمک کرده‌ام.
  3. دستیار دیجیتال مارکتینگ و علاقه‌مند به نقش کارشناس دیجیتال مارکتینگ، با فرصت استفاده از دانش خود در مورد عادات مصرف کننده و تکنیک‌های تبلیغاتی در محیط‌های آنلاین و نوآورانه هستم. بسیار علاقه دارم تا از ترکیبی از فناوری و داده برای تصمیم‌گیری در کمپین‌ها، استفاده کنم.
  4. دستیار دیجیتال مارکتینگ و فردی جزئی‌نگر با دو سال سابقه کار، به دنبال همکاری در پروژه‌ها در یک آژانس تبلیغاتی هستم. در سئو، جستجوی کلمات کلیدی و پلتفرم‌های تبلیغاتی آنلاین مهارت دارم و علاوه بر این، دارای مهارت بالا در مهارت‌های سازمانی و اداری هستم.

بازاریاب محتوا

نوشتن هدف در رزومه‌های دیجیتال مارکتینگ

متن‌هایی که در ادامه به عنوان نمونه آورده شده است، برای موقعیت‌های بازاریاب محتوا کاربرد دارند:

  1. فردی حرفه‌ای در بازاریابی محتوایی با سه سال تجربه در تولید محتوای وبلاگ و پست‌های شبکه‌های اجتماعی هستم. علاقه‌مند به ارائه محتوای اطلاعاتی و سرگرم‌کننده هستم که در عین درگیر کردن کاربر، سودآوری نیز داشته باشد و در راستای اهداف بازاریابی باشد.
  2. بازاریابِ محتوایِ دیجیتال هستم که با دانش بالا در طراحی وب و رابط کاربری، به دنبال موقعیتی‌ام که از مهارت خود در تحلیل و درک رفتارهای مشتری برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی استفاده کنم.
  3. تولیدکننده محتوا که به توسعه کمپین‌های بازاریابی و استراتژی محتوا علاقه دارم. به دنبال فرصتی برای بهبود ترافیک و تعامل با مشتریان از طریق محتوای باکیفیت و منحصر‌به‌فرد و با استفاده از دانش خود در شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای تحلیلی هستم.
  4. دیجیتال مارکتر باتجربه با سابقه تولید محتوا و توسعه کمپین‌های محتوایی هستم که به طور مداوم در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارند. با استفاده از تسلط خود در ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و پیشینه‌ای که در کپی‌رایتینگ دارم، می‌توانیم هدایت برنامه‌های بلندمدت محتوایی را بر عهده بگیرم.

مدیر دیجیتال مارکتینگ

متن‌هایی که در ادامه به عنوان نمونه آورده شده است، برای موقعیت‌های ارشدتر مانند مدیر بازاریابی دیجیتال کاربرد دارند:

  1. مدیر بازاریابی دیجیتال با پنج سال تجربه در هماهنگی کمپین‌های دیجیتال، به دنبال فرصتی برای استفاده از مهارت خود در رهبری در یک محیط تیمی هستم.
  2. مدیر باسابقه در دیجیتال مارکتینگ، با تجربه افزایش ۱۵۰ درصدی درآمد حاصل از بازاریابی دیجیتال در طول دو سال هستم و در حال حاضر، به دنبال تغییر شکل بازاریابی آنلاین برای سومندترکردن آن هستم.
  3. مدیر دیجیتال مارکتینگ با مهارت وفق‌پذیری و با بیش از ۱۰ سال تجربه در بازاریابی هستم، که به دنبال استفاده از دانش خود در روندها و نوآوری‌های مارکتینگ برای هدایت و توسعه‌ی کمپین‌های بازاریابی هستم.
  4. مدیر دیجیتال مارکتینگ، با مهارت بالا در برقراری ارتباط و مدرک کارشناسی ارشد در ارتباطات دیجیتال هستم، که به استفاده از مهارت خود در تحقیق و ارزیابی تجربه‌ی مشتریان در سطح سازمانی برای ایجاد کمپین‌های داده‌محور، علاقه‌مند دارم.
  5. دیجیتال مارکتر سخت‌کوش هستم که به دنبال کار در یک موقعیت مدیریتی‌ام و در آن می‌توانم از تجربه خود در افزایش آگاهی از برند استفاده کنم. در مدیریت کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی، توسعه وب و تحقیقات بازار نیز مهارت دارم.

تحلیل‌گر دیجیتال مارکتینگ

نوشتن هدف در رزومه‌های دیجیتال مارکتینگ

متن‌هایی که در ادامه به عنوان نمونه آورده شده است، برای موقعیت‌های تخصصی‌تر مانند تحلیل‌گر دیجیتال مارکتینگ کاربرد دارند:

  1. تحلیلگر دیجیتال مارکتینگ، با انگیزه بالا و با سابقه تجزیه و تحلیل مالی به دنبال استفاده از تجربیات خود در تیم‌های بازاریابی هستم. علاقه‌مند به استفاده از دیدگاه و مهارت خود در ریاضی برای ایده‌های جدید و پیش‌بینی رفتار مشتریان در تیم مارکتینگ هستم.
  2. فردی باتجربه در تحلیل داده که به دنبال موقعیت شغلی در دیجیتال مارکتینگ هستم؛ جایی که من می‌توانم از سابقه‌ی کاری خود و داده‌های بزرگ برای محاسبه و تعیین معیارهای واقعی برای کمپین‌های آنلاین استفاده کنم.
  3. فردی نتیجه‌گرا و با ذهنیت استراتژیک، دارای سه سال تجربه کار با شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها هستم. با استفاده از مهارت خود در تحلیل داده، کمپین‌های موفق را اجرا کردم که باعث افزایش ترافیک ۱۰۰ درصدی برای مشتریان سابق شده است.
  4. کارشناس تحلیل داده، باتجربه‌ دیجیتال مارکتینگ و دانش ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هستم و به تسهیل اجرای استراتژی‌های تجارت الکترونیک و تولید گزارش از روند بازار علاقه دارم.
منبع indeed
مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.