وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

مهم‌ترین مزایای استفاده از رزومه سازهای آنلاین

انقلاب دیجیتال روی زمینه‌های بسیاری تاثیر گذاشت که یکی از آنها، فرایند استخدام و جذب افراد جدید در سازمان‌ها است. فناوری و دیجیتالی شدن تمام کارها باعث شد که بسیاری از کارفرمایان و شرکت‌ها روش سنتی درخواست رزومه را کنار بگذارند و رو به رزومه‌های آنلاین بیاورند.

امروزه باید به دنبال یک رزومه ساز آنلاین باشید تا بتوانید رزومه خود را به شکلی استاندارد آماده کنید و بعد آن را برای آگهی‌های استخدامی که شرکت‌ها منتشر می‌کنند، ارسال کنید. در واقع با استفاده از رزومه سازهای آنلاین و آماده کردن رزومه به صورت آنلاین، می‌توانید از مزایای بسیاری بهره ببرید که یکی از آنها می‌تواند صرفه جویی در زمان و افزایش شانس دیده شدن رزومه و در پی آن، افزایش شانس استخدام باشد.

ابزار رایگان و آنلاین ساخت رزومه
همین حالا می‌توانید به صورت رایگان و آنلاین یک رزومه حرفه‌ای و دو زبانه بسازید و فایل آن را دریافت کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره مزایای رزومه آنلاین و همچنین استفاده از رزومه سازهای آنلاین بگوییم تا شما را به سمت دیجیتالی شدن سوق دهیم.

۱- امکان ساخت چند نسخه از رزومه را دارید

یک رزومه ساز آنلاین، به شما این امکان را می‌دهد چندین نسخه از رزومه خود را در کمترین زمان ممکن داشته باشید. در واقع، در تعریف رزومه بارها و بارها به این اشاره شده که باید رزومه را بر اساس شرح شغلی موجود در آگهی‌ها بنویسید و ممکن است نیاز باشد برای هر آگهی، به مهارت‌های خاصی اشاره کنید. از این رو، این امکان برای شما فراهم است که با کمک رزومه سازهای آنلاین چند نسخه متفاوت از رزومه خود را آماده کنید و آن را برای فرصت‌های شغلی متفاوت ارسال کنید.

این کار را می‌توانید به راحتی با رزومه ساز ایران تلنت انجام دهید؛ بر خلاف نسخه‌های چاپی که برای هر کدام باید زمان بسیاری بگذارید، در رزومه ساز ایران تلنت می‌توانید در زمان کوتاهی رزومه‌هایی با محتوای متفاوت آماده کنید. استفاده از رزومه ساز نه تنها در زمان صرف جویی می‌کند، بلکه در صرف هزینه نیز به صرفه است و دیگر نیاز نیست تا رزومه خود را برای فرمت‌ها مختلف چاپ کنید.

در حقیقت، شرکت‌هایی که در یک صنعت فعال هستند می‌توانند برای یک شغل، آگهی استخدامی متفاوتی منتشر کنند. بنابراین اگر می‌خواهید شانس خود را در جستجوی شغلی و استخدام افزایش دهید، باید از ارسال رزومه برای تمام آگهی‌ها نترسید و شانس خود را در مورد تمام آگهی‌های استخدامی امتحان کنید. این روزها، بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین تنها به دنبال رزومه آنلاین هستند و شکل دیگری از رزومه را قبول نمی‌کنند. بنابراین، نباید از قافله عقب بیفتید و رزومه خود را متناسب با آنچه شرکت‌ها می‌خواهند، آماده کنید.

۲- انعطاف‌پذیری در ساخت رزومه آنلاین بیشتر است

مهم‌ترین مزایای استفاده از رزومه سازهای آنلاین

اگر قرار باشد رزومه خود را برای شرکت دیگری ارسال کنید که مهارت‌های مورد نیاز آن متفاوت است، می‌توانید لیست مهارت‌های خود را در هر زمان و در هر مکانی تغییر دهید. همچنین، اگر در جایی از رزومه خود اشتباه داشته باشید، به راحتی آن را اصلاح کنید. اما در مورد رزومه‌های چاپی و حتی رزومه‌های ساخته‌شده با ورد، حتما احتیاج به نوشتن دوباره رزومه و لپ‌تاپ دارید تا بتوانید رزومه خود را اصلاح کنید.

در صورت ساخت رزومه با رزومه سازهای آنلاین، این امکان برای شما فراهم است که با دسترسی به اینترنت و در هر مکان، رزومه خود را تغییر دهید و آن را همان لحظه برای فرصت‌های شغلی ارسال کنید.

۳- اشتراک‌گذاری رزومه آنلاین بسیار راحت است

اشتراک‌گذاری رزومه آنلاین با کارفرما بسیار آسان است و برای این کار نیازی به مراجعه به شرکت نیست. برای تحویل مدارک خود، مجبور نیستید به طور فیزیکی در شرکت‌ها حضور داشته باشید و یا با مدیر استخدام و دیگر افراد ملاقات کنید.

با داشتن رزومه آنلاین، می‌توانید آن را از طریق سایت‌های کاریابی برای فرصت‌های شغلی ارسال کنید، برای فرصت‌های شغلی شرکت‌ها در سایتشان بفرستید و یا اینکه از طریق ایمیل، رزومه خود را برای شرکت‌ها و مدیران استخدام ارسال کنید. برای این کار، هم می‌توانید لینک رزومه را ارسال کنید و هم می‌توانید از رزومه خود خروجی PDF بگیرید و آن را آنلاین ارسال کنید.

شرکت‌های که این هفته استخدام دارند
۲۳ شرکت بزرگ و معتبر این هفته استخدام دارند. برای مشاهده آگهی‌های استخدامی و ارسال رزومه کلیک کنید.

حتی یک مزیت دیگر در ارسال رزومه آنلاین این است که شرکت‌ها به محض دریافت رزومه به صورت آنلاین، پیامی مبنی بر دریافت رزومه دریافت می‌کنند و شما این مزیت را در ارسال رزومه‌های چاپی ندارید.

۴- به راحتی قابل چاپ است

مهم‌ترین مزایای استفاده از رزومه سازهای آنلاین

بسیاری از کارفرمایان هنوز هم به نسخه چاپی رزومه نیاز دارند؛ بنابراین، می‌توانید به راحتی از رزومه آنلاین خود یک نسخه چاپی داشته باشید و آن را در کمترین زمان ممکن ارسال کنید. برای ارسال رزومه به شرکت‌ها و آن هم به شکل چاپی، دیگر نیاز نیست که زمان زیادی را صرف ویرایش رزومه خود بکنید. با توجه به نیاز هر شرکت، می‌توانید رزومه را در رزومه ساز ویرایش و چاپ کنید. این یکی از شگفت‌انگیزترین ویژگی رزومه سازهای آنلاین است و کار شما را در جستجوی شغلی بسیار راحت کرده است.

خبر خوب برای کارجویان این است که، در رزومه ساز ایران تلنت این فرصت برای آنها فراهم است که ار رزومه خود دو نسخه فارسی و انگلیسی داشته باشند و امکان ساخت رزومه استاندارد به دو زبان را دارند.

۵- می‌توانید رزومه خود را به حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی اضافه کنید

هدف از ساخت رزومه به صورت آنلاین این است که دسترسی کارفرما به خود را راحت‌تر کنید. اگر در شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای مانند لینکدین عضو هستید، احتمالا می‌دانید که پتانسیل استخدام از طریق این شبکه بسیار زیاد است. دلیل این امر، این است که کارفرمایان و مدیران استخدام در این شبکه اجتماعی حضور پررنگی دارند.

برای اینکه شانس استخدام و دیده شدن خود در این شبکه را افزایش دهید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رزومه خود را در حساب کاربری خود قرار دهید. رزومه شما می‌تواند هم به صورت لینک به لینکدین اضافه شود و هم می‌توانید فایل PDF آن را به حساب کاربری خود اضافه کنید. بنابراین اگر کارفرما به دنبال فردی با مهارت‌های شما باشد، می‌تواند به پروفایل شما مراجعه و رزومه شما را بررسی کند.

منبع iharare
مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.