وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

همه چیز درباره استخدام در هلدینگ فدک

هلدینگ ارزش‌ آفرینان فدک از پیشتازان عرصه حمل‌ونقل ایران، از طریق مسابقه استخدامی «جاب‌کاپ» در هشت گروه شغلی کارشناس و مدیر استخدام می‌کند. با ما در این مقاله همراه باشید تا ضمن آشنایی از شرایط و نحوه استخدام در هولدینگ فدک، با این مجموعه پیشرو در صنعت ریلی ایران، آشنا شوید.

درباره هلدینگ فدک

ارزش آفرینان فدک یک گروه سرمایه‌گذاری با ۱۷ سال سابقه تخصصی در صنعت ریلی است. از پروژه‌های موفق این گروه، بزرگترین شرکت حمل و نقل بار ریلی معدنی با دارا بودن ۱۲۰۰ واگن باری لبه بلند ملکی و قریب به ۸۰۰ واگن استیجاری و عرضه سهام آن در بازار سرمایه (نماد حریل)، اولین نسل از قطارهای پنچ ستاره ایرانی «فدک ۱» تحت نظر شرکت بین المللی Prose سوئد، همچنین تجهیز و راه‌اندازی اولین و بزرگترین کترینگ اختصاصی ریلی خاورمیانه در قابل شرکت ایرانی-اتریشی «دونا» و عرضه آن در بورس با نماد «گدونا»، راه‌اندازی چابک‌ترین شرکت طراحی، تولید و عرضه واگن‌های مسافری در کشور ذیل شرکت ریل پرداز سیستم است.

ابزار رایگان و آنلاین ساخت رزومه
همین حالا می‌توانید به صورت رایگان و آنلاین یک رزومه حرفه‌ای و دو زبانه بسازید و فایل آن را دریافت کنید.

هلدینگ فدک از مجموعه جوانان نخبه کشور با هدف ارتقا سطح صنعت ریلی کشور پا به عرصه گذاشته و اکنون با گذشت دو دهه با تکمیل زنجیره ارزش خود در صنعت ریلی، در بخشهای دیگری همچون صنایع غذایی، لجستیک، فناوری اطلاعات، بازار سرمایه و … پیشتاز است و هر روز کارکنان فدک روی برنامه‌ها و پروژه‌هایی فعالیت می‌کنند که در توسعه صنعت و کشور موثر است.

درباره استخدام در هلدینگ فدک

خلق یک کسب‌و‌کار موفق با حضور نیروهای باانگیزه و مستعد امکان‌پذیر می‌شود. هلدینگ ارزش آفرینان فدک قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه ریلی خصوصی کشور است. در فدک با افراد و رهبرانی کار می‌کنید که می‌خواهند شما نیز به اندازه آنها موفق و بلند پرواز باشید. فرهنگ فدک مکانی را برای افراد فراهم می‌کند تا حس تعلق، احترام متقابل و یادگیری از یکدیگر در کنار ارتباط صمیمانه را بدست آورند. فدک فرصت‌های پیشرفت برابری را براساس شایستگی افراد فراهم کرده و کارکنان و مدیران با میانگین سنی ۲۸ سال یک خانواده بزرگ و جوان را شکل داده‌اند، خانواده‌ای که در آن می‌توانید رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید و هر روز آن‌ها را زندگی کنید.

استراتژی مستمر پیشرفت و نگاه بلند

ارزش آفرینان فدک، به دلیل سرمایه گذاری تخصصی و متنوع در صنعت ریلی و ایجاد زنجیره مرتبط به عنوان یکی از حوزه‌های زیرساختی کشور، مدیریت بالادستی متخصص در این حوزه، بازار هدف تضمین شده، استراتژی مستمر پیشرفت و نگاه بلند مدت دارای امنیت، مزایای شغلی و ارتقای فردی است. از سوی دیگر تنوع شرکت‌های زیرمجموعه از کارخانجات ساخت تا راهبری، گردشگری و همکاری با شرکتهای خارجی امکان جابجایی درون سازمانی و ایجاد تنوع شغلی رو در این مجموعه فراهم آورده است.

درباره استخدام در هلدینگ فدک

مدیران در این مجموعه از مزایای مناسب، فرصت‌ ارتقای شغلی و ارتقای فردی برخوردارند. همچنین در این مجموعه ارزش افراد براساس تخصص و ارتقای تخصص مشخص می‌شود. بازه‌ی سنی مالکین، مدیران میانی و ارشد در این مجموعه بین ۲۵ تا ۴۰ سال است و این موضوع باعث ایجاد فضای تعامل و همکاری صمیمانه در هلدینگ و شرکتهای وابسته است. این الگو در تمامی شرکت‌های زیر مجموعه گسترش یافته است.

تازه‌ترین فرصت‌های استخدام در فدک

هولدینگ فدک برای تکمیل کادر متخصصان و مدیران خود، قصد جذب کارشناس و مدیر در این هشت گروه شغلی را دارد: «کنترل پروژه»، «برنامه‌ریزی استراتژیک»، «مالی و حسابداری»، «فروش»، «منابع انسانی»، «امور اداری، دفتری»، «مارکتینگ»، «مهندس صنایع» و «تحلیل‌گر داده».

شرایط استخدام در هلدینگ فدک

فدک برای جذب نیروهای متخصص مورد نیاز خود با همکاری ایران‌تلنت، در حال برگزاری مسابقات رقابت‌های شغلی تحت عنوان «جاب‌کاپ» است. اولین دوره‌ مسابقه استخدامی جاب‌کاپ با هدف ارزیابی کارجویان در عنوان‌های شغلی مختلف و معرفی کارجویان برتر به شرکت‌ها برای استخدام در حال برگزاری است. کارجویان می‌توانند با ثبت‌نام و ارسال رزومه برای عنوان شغلی مورد نظر خودشان وارد رقابت شوند و علاوه بر استخدام از جوایز برخوردار شوند.

درباره استخدام در هلدینگ فدک

پس از اطلاع‌رسانی ایران‌تلنت کارجویان فرصت دارند تا در بازه زمانی اعلام شده (۱۵ بهمن ماه) در آزمون‌های مربوط به گروه شغلی خودشان شرکت کنند. پس از شرکت در آزمون مربوطه کارجویان وارد مرحله مصاحبه با متخصصان منابع انسانی می‌شوند و در نهایت بر اساس نتایج آزمون‌ها و مصاحبه شغلی رتبه‌بندی می‌شوند و نفرات برتر برای استخدام شدن به شرکت‌های حاضر در این رویداد معرفی می‌شوند. در «جاب‌کاپ» معیار اصلی برای استخدام، میزان مهارت‌های افراد است، بنابراین آنها نگران سابقه کاری، رشته تحصیلی یا سایر متر و معیارها نیستند. شرکت در «جاب‌کاپ» رایگان است و تمام مراحل هم بصورت آنلاین انجام می‌شود. برای شروع کافی است تا کارجویان ثبت‌نام و رزومه‌ خود را برای فرصت شغلی محبوب‌ ارسال کنند.

جوایز نفرات برتر جاب‌کاپ در هر گروه شغلی

مهمترین دستاورد جاب‌کاپ برای کارجویان این است که رزومه ۵۰ نفر اول هر شغل به شرکت‌ها جهت استخدام داده می‌شود. برای نفرات برتر در هر گروه شغلی هم این جوایز در نظر گرفته شده است:

نفر اول: ۳ میلیون تومان

نفر دوم: ۲ میلیون تومان

شرکت‌های که این هفته استخدام دارند
۲۳ شرکت بزرگ و معتبر این هفته استخدام دارند. برای مشاهده آگهی‌های استخدامی و ارسال رزومه کلیک کنید.

نفر سوم: ۱ میلیون تومان

۱۰ نفر اول: نشان کارجوی برتر در ایران‌تلنت به همراه گواهی کسب رتبه

۵۰ نفر اول: درج نشان «کارجوی برتر» در رزومه‌ ایران‌تلنت

مزایای کار در هولدینگ فدک

درباره استخدام در هلدینگ فدک

هلدینگ فدک به دلیل حضور مستمر و ایجاد زنجیره در یکی از حوزه‌های زیر ساختی کشور، بازار هدفی تضمین شده دارد و می‌تواند «امنیت شغلی» را برای کارمندانش تضمین کند. از طرفی تنوع زیرمجموعه‌های هولدینگ فدک و همکاری با شرکت‌های خارجی، امکان «جابه‌جایی درون سازمانی» و ایجاد «تنوع شغلی» را برای کارمندان و مدیران فراهم آورده است.

در هولدینگ فدک پیشرفت کسب‌وکار به «پیشرفت کارکنان» وابسته است؛ بنابراین فدک خود را به آموزش کارمندان و مدیران متعهد کرده و به صورت منظم کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی را توسط بهترین اساتید برای «به روز کردن دانش کارکنان» برگزار می‌کند.

«بیمه تکمیلی»، «آموزش‌های تخصصی حین خدمت»، «بررسی سلامت کارکنان به صورت فصلی»، «امکانات رفاهی مانند بلیت قطار، رزرو هتل، ورزش و …»، «حقوق و مزایای منصفانه با برنامه پرداخت منظم و زمان‌بندی شده» نیز از دیگر مزایای کار کردن در هولدینگ فدک است.

مسابقات استخدامی جاب‌کاپ ایران تلنت

درباره استخدام در هلدینگ فدک

ایران تلنت با هدف شناسایی استعدادهای برتر در هر گروه شغلی و معرفی آنها به شرکت‌ها جهت استخدام، اقدام به برگزاری مسابقات رقابت گروه‌های شغلی یا رشته‌های تحصیلی با نام «جاب‌کاپ» کرده تا همه افراد در هر حوزه یا رشته تحصیلی بتوانند با افراد مشابه خود به رقابت بپردازند. شرکت‌ها با مشارکت در این کمپین، از میان برترین افراد هر گروه شغلی اقدام به جذب و استخدام می‌کنند و به این ترتیب با جذب بهترین‌ها در سازمان‌ موانع پیش روی جذب و توسعه را رفع می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام رایگان در جاب‌کاپ، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید و توانایی‌ها و مهارت‌های خود را در این مسابقه استخدامی محک بزنید.

مطالب پیشنهادی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.