درباره گروه پاترون

وبسایت:

مدیر عامل:

سال تأسیس:

2013

صنعت:

تولید و فرآیند

تعداد کارمندان:

50-99کارمند

موقعیت:

تهران, Tehran

آدرس:

خیابان ملاصدرا- خیابان زاینده رود شرقی- پلاک 17- طبقه اول

درباره شرکت:

گروه پاترون شرکتی دانش بنیان است و سابقه‌ای 10 ساله در تولید محصولات نسوز و مواد مصرفی برای صنعت فولاد دارد. کارخانه آن در شهرک صنعتی مهریز استان یزد و دفتر آن در خیابان ملاصدرای تهران است. انجمن فولاد ایران در سال 1397، گروه پاترون را به عنوان یکی از 17 شرکت برتر تامین کننده صنعت فولاد کشور برگزید. در سالهای 1399 و 1400 هم این شرکت به عنوان صنعت برتر استان یزد، توسط وزارت صمت انتخاب شد. مشتریان گروه پاترون هم صنعت فولاد ایران و هم کشورهای همجوار از جمله ترکیه، عراق، روسیه، گرجستان است. به عنوان شرکتی جوان و باانگیزه، گروه پاترون با رویکرد فرایندگرا پایه گذاری شده است و فرایندهایش در سیستم ERP مدیریت میشود. این شرکت گواهینامه ایزو 9001 نیز دارد. ماموریت گروه پاترون این است: الگو قرار گرفتن در صنعت با ایجاد سازمانی امن، فرایندگرا و نوآور و با توسعه و بهبود مستمر در ارائه راه حل های منحصر به فرد و با ارزش افزوده بالا در حوزه مواد مصرفی و محصولات نسوز با تمرکز روی صنعت فولاد ارزشهای کلیدی گروه پاترون عبارتند از: ارزشهای کلیدی گروه پاترون عبارتند از: نوآوری رشد و آموزش بهبود مستمر نه به عارضه های سازمانی الگو بودن مشارکت در مدیریت فرایندها در گروه پاترون سیستمهای مدیریتی، همگام به دانش جهانی، مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله این سیستمها: مدیریت استراتژیک بر اساس کارت امتیازی متوازن، داشبوردهای مدیریتی هوش کسب و کار، سیستم ارزیابی عملکرد به همراه جلسات بازخورد دو طرفه، ارزیابی رضایت شغلی، ارزیابی رضایت مشتریان، نظام پیشنهادها، سیستم آموزش تحت وب به همراه صدور گواهینامه و آموزشهای حرفه‌ای بدو استخدام و حین خدمت.

استخدام در undefined
استخدام در undefined

چرا با ما کار کنید؟

گروه پاترون برای افرادی که تمایل به کار در محیطی فرد محور، دستوری، غیرشفاف یا با نگاهی از بالا به پایین دارند مناسب نیست. رویکرد فرایندگرایی که در گروه پاترون نهادینه شده، رویکردی مدرن، منطقی، دموکراتیک و شفاف است. همچنین گروه پاترون برای افرادی که به حاشیه های کاری علاقه مند هستند مناسب نیست. تمرکز کارکنان گروه پاترون روی کار و اهداف سازمانی چنان بالاست که فرصتی برای حاشیه باقی نمی ماند. گروه پاترون برای افرادی که متعهد به انجام کار درست به صورت درست هستند مناسب است. چنانچه این شرکت نیز در انجام تعهدات خود همیشه سربلند بوده است. از جمله این تعهدات پرداخت به موقع حقوق است. سیستم دیگری که در گروه پاترون میتواند جذاب باشد، سیستم پاداش این شرکت است که در حوزه های مختلف امکان مشارکت در آن وجود دارد و میتواند منجر به افزایش درآمد کارکنان گردد. گروه پاترون شرکت بزرگی نیست ولی افرادی که در آن کار میکنند روح و فکر بزرگی دارند. یک خانه کوچک، اما آباد.

مزایا

کسب تجربه کار در محیطی پویا، با رشد و یادگیری پیوسته، در سیستمی شفاف، فرایندگرا و رو به جلو. بیمه تکمیلی، پاداش ماهانه و پاداشهای سیستمی دیگر پرداخت وام ضروری، وام قرض الحسنه بانکی امکان دورکاری برای برخی مشاغل طبق سیستم شرکت شناوری ساعت کار تعطیلی پنجشنبه‌ها