درباره درسا

وبسایت:

مدیر عامل:

شاهین فاطمی

سال تأسیس:

1990

صنعت:

فروشگاه‌ها و مراکز خرده‌فروشی

تعداد کارمندان:

100-499کارمند

موقعیت:

تهران, قلهک

آدرس:

شریعتی- قلهک،بالاتر از خیابان یخچال- ساختمان درسا- پلاک 1489

موقعیت درسا بر روی نقشه مشخص نشده‌است.

درباره شرکت:

درسا برندی است که در سال 1991 تاسیس شده و برای میراث فرهنگی قوی و تعهد به برتری خود شهرت دارد. این برند به خاطر نوآوری در سبک زندگی، طراحی و تعهد ناگسستنی به کیفیت شناخته شده است. درسا تاریخچه ای پر ماجرا دارد. در سال 1991 امیر کاظم نور محمدی و شاهین فاطمی با ساخت محصولات اولیه در یک کارخانه 15 متر مربعی در تهران، که تخصص آن ساخت جاکلیدی و کمربند چرم بود، سفر خود را آغاز کردند. طی هفت سال، آنها عملیات خود را به 2000 متر مربع رساندند. امروز، با تجربه نزدیک به 32 سال و سه دهه فعالیت، درسا همچنان با چهار برند متمایز خود: درسا فشن، درسا هوم، درسا کافه و درسا آنر، منظره سبک زندگی را بازتعریف می کند. تمام این خطوط با دقت فراوان در یک تاسیسات وسیع در حومه تهران تولید می شوند.

استخدام در undefined
استخدام در undefined

چرا با ما کار کنید؟

چرا درسا؟ عملکرد اعضای یک سازمان از مهم‌ترین عوامل موفقیت آن به شمار می‌رود. امروزه افراد در تلاشند تا هم‌زمان با فعالیت ساختاربندی شده و نظام‌مند در یک مجموعه، مهارت‌ها و دانش خود را نیز گسترش دهند. آن‌ها مانند اعضای یک خانواده عمل می‌کنند که هرچه بیشتر مورد تشویق مدیران قرار بگیرند بیش از پیش به رشد فردی خود و مجموعه کمک می‌کنند. مدیریت صحیح و تأثیرگذار نیروی انسانی، توجه به رشد خلاقیت و پرورش مهارت‌های فردی و سازمانی از جمله دلایلی‌ست که افراد را برای شروع مسیرشان در خط دال و حضور در خانواده‌ی بزرگ درسا ترغیب می‌کند.

مزایا

مزایا: درسا با ترسیم چشم اندازی به منظور بالا بردن عملکرد فردی و ایجاد انگیزش، برنامه جامعی از امکانات و خدمات رفاهی را برای کارکنان تدوین کرده است ایجاد فرصت های رفاهی در زمینه گردشگری ،سینما وتئاتر، مشاوره سبک زندگی سالم، باشگاه و رستوران، بن خرید پرسنلی، تخفیف خرید پرسنلی ، جشن ها و هدایای مناسبتی، آموزش های تخصصی در زمینه شغلی و بیمه تکمیلی در راستای توسعه ی رفاه عینی و ذهنی کارکنان در نظر گرفته شده است