File Input
استخدام در (آسا زیست فن آور تجهیز (آسا بیوتک

(آسا زیست فن آور تجهیز (آسا بیوتک

درباره (آسا زیست فن آور تجهیز (آسا بیوتک

وبسایت:

مدیر عامل:

الهه رحیمی

سال تأسیس:

2019

صنعت:

دارویی

تعداد کارمندان:

10-49کارمند

موقعیت:

تهران, Tehran

آدرس:

تهران، نیاوران، سه راه اقدسیه، مجتمع اطلس مال، ورودی اداری، طبقه آ1، واحد آ1 11

درباره شرکت:

آسا بایوتک با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای بهبود سرعت و کیفیت تولید شرکت های بیوتکنولوژی با دسترسی سریع به محصولات با کیفیت راه اندازی شد. از فیلتراسیون گرفته تا تجهیزات، از واسطه‌ها و مواد کمکی تا APIها، ما می‌توانیم نیازهای شما را منبع، مدیریت و ارائه کنیم. چه کسب و کار شما در زمینه داروسازی، مواد غذایی یا بیوتکنولوژی باشد، ما می توانیم بالاترین استانداردهای صنعتی را داشته باشیم و با سختگیرانه ترین پروتکل های بین المللی مطابقت داشته باشیم. ما نیازهای شما را درک می کنیم و می توانیم راه حل ارائه دهیم. .

چرا با ما کار کنید؟

به عنوان یک کارمند، می توانید انتظار یک محیط جوان و جاه طلبانه را در شرکت ما داشته باشید که در آنجا فرصتهای زیادی برای رشد، یادگیری و کسب درآمد خواهید داشت! ما استانداردهای کاری خود را در بالاترین حد ممکن نگه می داریم تا به کارمندان کمک کنیم ذهن خود را آزاد نگه دارند و روی آنچه مهم است تمرکز کنند! در مورد پرداخت‌ها، ما همیشه به وعده‌های خود عمل کرده‌ایم و هیچ‌گاه تاخیر یا کوتاهی در پرداخت حقوق و پاداش نداشتیم به طور خلاصه اگر به دنبال یک شرکت کوچک اما سودآور با فضای زیادی برای رشد هستید، ما انتخاب شما هستیم.

مزایا

- حقوق ثابت بالاتر از میانگین شرکتهای همکار - پاداش ارزی برای نفرات فروش - هدایای نقدی و غیر نقدی مناسبتی - غذا در طول هفته - بیمه تکمیلی