وبلاگ ایران تلنت
آموزش راهکارهای استخدامی و مدیریت منابع انسانی

راهنمای ساخت رزومه در ایران تلنت

راهنمای ساخت رزومه در ایران تلنت - وبلاگ ایران تلنت

وب‌سایت IranTalent.com طی ۱۷ سال فعالیت خود، همواره سعی داشته تا با ارائه راهکارهایی منطبق بر استانداردهای نوین بین‌المللی، فرآیند استخدام در ایران را متحول کند. یکی از موارد مهم در فرآیند استخدام، داشتن رزومه‌ای حرفه‌ای است. داشتن رزومه حرفه‌ای و استاندارد هم به دیده شدن بهتر کارجویان کمک می‌کند و هم فرآیند استخدام را برای کارفرمایان تسهیل می‌کند. ساخت رزومه در ایران تلنت نیز براساس راهکارها و استانداردهای بین‌المللی است.

وجود بانک رزومه یک میلیون نفری از بهترین متخصصان کشور باعث شده تا ایران تلنت بزرگترین مرجع استخدام از سوی معتبرترین شرکت‌های ایرانی و خارجی فعال در کشور باشد. بنابراین همانطور که گفتیم با داشتن یک رزومه استاندارد، شما به عنوان یک کارجو می‌توانید شانس خود را برای دیده شدن و استخدام توسط شرکت‌های دلخواه‌تان تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

ابزار رایگان و آنلاین ساخت رزومه
همین حالا می‌توانید به صورت رایگان و آنلاین یک رزومه حرفه‌ای و دو زبانه بسازید و فایل آن را دریافت کنید.

با این حال، سوالی که در اینجا برای برخی از کارجویانی که برای اولین بار از ایران تلنت استفاده می‌کنند مطرح می‌شود این است که چگونه باید در ایران تلنت رزومه ساخت؟

انگلیسی بودن زبان وب‌سایت باعث شده تا برخی از کارجویان در زمان ساخت رزومه در ایران تلنت کمی سردرگم شوند. البته این تنها دلیل نیست. بسیاری از کارجویان برای اولین بار است که به زبان انگلیسی رزومه می‌نویسند و قواعد نوشتن رزومه به زبان انگلیسی را نمی‌دانند.

از همین روی، ما تصمیم گرفتیم که در مطلب راهنمای ساخت رزومه در ایران تلنت نحوه پر کردن و ساخت رزومه حرفه‌ای با استفاده از رزومه ساز ایران تلنت را به طور کامل برایتان توضیح دهیم و شما را با الفبا و مقدمات ساخت رزومه با رزومه ساز ایران تلنت آشنا کنیم.

اگر تا به حال رزومه نساخته‌اید یا دوست دارید رزومه‌ای حرفه‌ای و تاثیرگذار داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم قبل از استفاده از رزومه ساز ایران تلنت، نوشته چگونه رزومه حرفه‌ای بنویسیم؟ را مطالعه کنید. در این مقاله، نکات مهمی که در هنگام نوشتن رزومه باید بدانید را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم.

ثبت نام و ساخت رزومه در ایران

 

راهنمای گام به گام ساخت رزومه در ایران تلنت

برای ثبت رزومه در ایران تلنت، در اولین قدم باید در ایران تلنت ثبت نام کنید. اگر تا به حال در سایت ما ثبت‌نام نکرده‌اید، ابتدا وارد سایت IranTalent.com  شوید، سپس از منوی بالای صفحه اصلی سایت، سایت بر روی گزینه ورود کلیک و گزینه ورود کارجو را انتخاب کنید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

نکته ۱: اگر قبلاً در ایران تلنت ثبت نام کرده‌اید، با وارد کردن ایمیل و رمز عبورتان وارد شوید و در صورت نداشتن پروفایل کاربری در ایران‌تلنت، روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

نکته ۲: ثبت نام در سایت ایران تلنت و استفاده از رزومه ساز برای کارجویان رایگان است.

۱- ثبت نام و ورود به ایران تلنت

بعد از کلیک بر روی گزینه ثبت نام صفحه‌ای مقابل شما ظاهر می‌شود که شامل اطلاعات شخصی است که به عنوان کارجو باید آنها را پر کنید تا بتوانید رزومه خود را تکمیل و ثبت کنید. در انتهای این تصویر قسمتی با عنوان Are you an Employer  وجود دارد که برای کارفرمایان است و با کلیک روی این دکمه کارفرما وارد وب‌سایت می‌شود.

فرم ابتدایی ثبت‌نام در سایت برای شما آماده شده که این فرم به شکل زیر است:

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

  • در فیلد شماره ۱ باید نام و نام‌خانوادگی را وارد کنید.
  • در فیلد شماره ۲ جنسیت خود را مشخص کنید.
  • در فیلد شماره ۳ ایمیلی که به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنید را، ثبت کنید.

نکته: یادتان باشد که ایمیل مهم‌ترین راه ارتباطی همکاران ما و شرکت‌ها با شماست، پس از ایمیلی استفاده کنید که به طور معمول به آن سر می‌زنید.

  • پس از وارد کردن ایمیل خود در فرم بالا، در فیلد شماره ۴ یک رمز عبور برای خودتان انتخاب کنید.
  • فیلد شماره ۵ مربوط به مشخصات تماس شماست. شما باید کشور محل اقامت، کد ابتدایی تلفن همراه و شماره آن را در قسمت‌های مشخص شده وارد کنید تا در صورت لزوم بتوان با شما تماس گرفت.

نکته: شماره موبایل خود را با دقت وارد کنید و یادتان باشد که همکاران ما در مواقع ضروری تنها از این طریق می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

با ثبت مشخصات از طریق کلیک روی گزینه ثبت نام برای شما به شماره همراهی که در فرم ثبت کردید، کد ارسال می‌شود که باید آن را در باکس زیر وارد کنید.

پس از وارد کردن کد، با پیمودن ۵ مرحله می‌توانید پروفایل خود را تکمیل و رزومه حرفه‌ای خود را بسازید:

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

  • زبان رزومه:

در این مرحله می‌توانید زبان رزومه خود را تعیین کنید و پس از انتخاب روی «ذخیره و بعدی» کلیک کنید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

  • مشخصات فردی:

نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیلتان که در مرحله ثبت نام وارد کردید در این صفحه ثبت شده است. برای تکمیل مشخصات فردی به ترتیب زیر عمل کنید:

  • در فیلد ۱ و ۲ نام و نام خانوادگی خود را به صورت لاتین وارد کنید.
  • در فیلد ۳ وضعیت تاهل خود را انتخاب کنید.
  • در فیلد ۴ تاریخ تولد خود را وارد کنید.
  • در فیلد ۵، کشور، استان و شهر محل سکونت خود را انتخاب کنید.
  • در فیلد ۶ می‌توانید از لیست موجود، وبسایت و یا شبکه اجتماعی خود را انتخاب و وارد کنید.

نکته: برای دریافت فرصت‌های شغلی مرتبط با رزومه خود، حتما ایمیل خود را تایید کنید. حالا می‌توانید روی «ذخیره بعدی» کلیک کنید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

  • سوابق شغلی:

این بخش یکی از مهم‌ترین قسمت‌های رزومه شماست. در صورتی که سابقه شغلی ندارید، در قسمت بالای صفحه، گزینه «من هیچ تجربه کاری ندارم» را فعال کنید و سپس عنوان شغلی، سطح ارشدیت و استانی که مایلید در آن مشغول به کار شوید را انتخاب کنید. مثال:

عنوان شغلی: کارآموز منابع انسانی

سطح ارشدیت: دانشجو/تازه فارغ‌التحصیل/…

استان: تهران

در غیر این صورت اطلاعات مربوط به شغلی فعلی خود و یا آخرین تجربه شغلی‌تان را وارد کنید:

  • در فیلد ۱، عنوان شغلی خود را وارد کنید، مثال: کارشناس منابع انسانی. (عنوان انگلیسی شغل شما به صورت خودکار تکمیل می‌شود)
  • در فیلد ۲، نام شرکت را وارد کنید. (می‌توانید از لیست موجود نام شرکت خود را انتخاب کنید و در صورتیکه در لیست پیشنهادی یافت نشد هر دو فیلد انگلیسی و فارسی را تکمیل کنید.)
  • در فیلد ۳ و ۴ به ترتیب دسته بندی شغلی وسطح ارشدیت خود را انتخاب کنید.

مثال: دسته بندی شغلی: منابع انسانی و سطح ارشدیت: کارمند/کارشناس

  • در فیلد ۵ و ۶ به ترتیب، صنعتی که در آن مشغول به کار هستید و نوع قرارداد خود را وارد کنید. معمولا پس از انتخاب نام شرکت از لیست، بخش صنعت به صورت خودکار تکمیل می‌گردد و در غر این صورت شما می‌توانید صنعت خود را از بین لیست پیشنهادی انتخاب کنید.

مثال: صنعت: بیمه و نوع قرارداد: تمام وقت

  • در فیلد ۷، ماه و سالی که در آن آغاز به کار کردید و در فیلد ۸، ماه و سال پایان کار را وارد کنید. (چنانچه هنوز در آن شرکت مسغول به کار هستید گزینه “در این شرکت مشغول به کار هستم “را فعال کنید.)
  • کشور، استان و شهری که در آن مشغول به کار هستید را انتخاب کنید.
  • در بخش توضیحات به شرح دقیق کارها و وظایفی که در آن شرکت بر عهده داشته‌اید بپردازید و وظایف‌تان را به ترتیب اولویت شرح دهید. پیشنهاد می‌کنیم نوشته آموزش نوشتن سوابق شغلی در رزومهرا برای هرچه بهتر نوشتن شرح شغل‌های خود مطالعه کنید.

روی ذخیره و بعدی کلیک کنید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

پس از فشردن دکمه ذخیره و بعدی شما وارد صفحه بازبینی سوابق شغلی می‌شوید. در این مرحله می‌توانید تجربیات شغلی گذشته خود را وارد کنید.

برای این کار روی «افزودن» کلیک کنید و تمامی مراحل قبلی را تکرار کنید.

با فعال کردن دکمه «افزودن به اطلاع رسانی شغلی» فرصت‌های شغلی مرتبط با سابقه شغلی‌تان برای شما ایمیل می‌شود و می‌توانید از جدیدترین فرصت‌های شغلی باخبر شوید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

  • سوابق تحصیلی:

در این مرحله شما اطلاعات آخرین مدرک تحصیلی خود را وارد می‌کنید.

  • نام موسسه/دانشگاه: نام دانشگاه یا موسسه‌ای که در آن تحصیل کرده‌اید را در این قسمت می‌نویسید (فیلد شماره ۱).
  • نوع دانشگاه: نوع دانشگاه (آزاد، دولتی، غیرانتفاعی و …) را ذکر کنید (فیلد شماره ۲).
  • رشته تحصیلی:  رشته تحصیلی‌تان را بنویسید (فیلد شماره ۳).
  • گرایش تحصیلی: به گرایش تحصیلی‌تان اشاره کنید (فیلد شماره ۴).
  • مقطع تحصیلی (Degree Level): به میزان تحصیلات خود اشاره کنید (دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و …)، (فیلد شماره ۵).
  • محل تحصیل (Location): به محل تحصیل خود طبق روالی که در قسمت قبل و در مورد تجربیات شغلی توضیح دادیم اشاره کنید (فیلد شماره ۶).
  • بازه زمانی تحصیلبه تاریخ شروع و پایان دوره تحصیل‌تان اشاره کنید. اگر همچنان مشغول تحصیل هستید، گزینه “در این مقطع مشغول به تحصیل هستم” را فعال کنید (فیلد شماره ۷).
  • در صورت تمایل می‌توانید توضیحات تکمیلی مرتبط با تحصیلتان را در فیلد ۸ وارد کنید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

پس از فشردن دکمه ذخیره و بازبینی، می‌توانید سوابق تحصیلی خود را مشاهده کنید. در صورتیکه مایل به اضافه کردن سوابق تحصیلی پیش از مدرک فعلی خود هستید، روی “افزودن” کلیک کنید.

  • مهارت‌ها:

این قسمت به مهارت‌های نرم و سخت  (ترجیح مهارت‌های سخت است) شما اختصاص دارد. در دنیای امروز مهارت‌ها از امتیازات بدیهی و پایه‌ای برای هر کارجو محسوب می‌شود.

از همین روی اگر در استفاده از برنامه یا نرم‌افزار خاصی تبحر دارید، و یا مهارت‌های نرمی دارید که باعث تمایز شما از نیروهای دیگر می‌شود، آن را ذکر کنید.

پس از وارد کردن مهارت خود به زبان انگلیسی، سطح مهارت خود را از لیست پیشنهادی انتخاب و دکمه افزودن را بزنید و مهارت بعدی خود را وارد کنید. (با وارد کردن حداقل سه مهارت، سطح رزومه خود را ارتقا دهید)

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

تبریک، شما رزومه خود را تکمیل کردید. پس از تکمیل رزومه شما می‌توانید رزومه خود را مشاهده کنید و یا برای فرصت‌های شغلی مرتبط با مهارت‌هایتان رزومه بفرستید.

با کلیک روی مشاهد رزومه شما وارد صفحه رزومه خود خواهید شد. پیش از آن می‌توانید نشان (Badge) وضعیت کارجویی خود را انتخاب کنید تا به کارفرمایان نمایش داده شود:

  • به دنبال کار جدید: به این معناست که شما در حال حاضر در جست و جو برای شغل جدیدی هستید.
  • به دنبال کار بهتر: به این معناست که شما تنها در صورتی که پیشنهاد شغلی بهتری دریافت کنید تمایل به جابجا شدن دارید.
  • جویای کار نیستم.

پس از انتخاب نشان‌تان، می‌توانید محتوای رزومه خود را مشاهده کنید.

شرکت‌های که این هفته استخدام دارند
۲۳ شرکت بزرگ و معتبر این هفته استخدام دارند. برای مشاهده آگهی‌های استخدامی و ارسال رزومه کلیک کنید.

درباره خودتان بنویسید:

ممکن است بخواهید در مورد خودتان توضیحاتی بدهید که به کارفرما کمک می‌کند تا درک بهتری از شما داشته باشد، و یا بخواهید از دستاوردهایتان بگویید. اینجا جایی است که شما می‌توانید نکات بارز و متمایز کننده خودتان را به گوش کارفرما برسانید یا به عبارت دیگر خودتان را پروموت کنید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

در نوار افزار (Toolbar) سمت راست صفحه، جزئیات محتوای رزومه شما به ترتیب نمایش قابل مشاهده است و شما با کلیک روی هر کدام می‌توانید به بخش مربوطه مراجعه کنید و اصلاحات و یا اطلاعات جدیدی را اضافه کنید.

  • زبان‌ها:

این قسمت به مهارت و تسلط شما بر زبان‎های دیگر اشاره دارد. زبان انگلیسی در دنیای امروز و برای بسیاری از کارفرمایان از اولویت بالایی برخوردار است. پس چنانچه در این زبان مهارت‌های لازم را دارید، پس از کلیک روی دکمه «+» ، در فیلد ۱ زبان انگلیسی را از لیست انتخاب و در فیلد ۲ سطح تسلط خود را وارد کنید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

در صورتیکه به زبان دیگری آشنا هستید، آن را نیز اضافه کنید.

  • آزمون‌ها:

با شرکت در آزمون‌های سایت ایران‌تلنت به صورت رایگان، شما می‌توانید شناخت بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید و با آگاهی بیشتری برای مسیر شغلی آینده‌تان برنامه ریزی کنید. هم‌چنین در صورتی که تمایل داشته باشید، نتایج تست‌ها به کارفرمایان نمایش داده می‌شود تا بیشتر با شما آشنا شوند.

با کلیک روی «+» صفحه تست‌های ایران‌تلنت برای شما باز می‌شود.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

  • مدارک و گواهینامه‌ها:

برخی از افراد ممکن است در حوزه یا زمینه‌های خاص تحصیلی یا کاری، در دوره‌های آموزشی حضوری یا آنلاین شرکت کرده و مدرک یا گواهینامه‌ای به دست آورده باشند. اگر شما هم جزو این گروه هستید، می‌توانید این گواهینامه‌ها را به رزومه‌تان ضمیمه کنید.

  • عنوان مدرک : نام نوع مدرکی که گرفته‌اید را ذکر کنید. مثلا گواهینامه گوگل آنالیتیکس. (فیلد شماره ۱).
  • صادرکننده: نام موسسه‌ای که مدرک را از آن دریافت کرده‌اید را بنویسید (فیلد شماره ۲).
  • تاریخ صدور: تاریخی که در آن مدرک را گرفته‌اید بنویسید (فیلد شماره ۳).
  • تاریخ انقضا: تاریخی که اعتبار مدرک در آن پایان می‌یابد و در صورتی که مدرک تاریخ انقضا نداشته باشد، این گزینه را فعال کنید. (فیلد شماره ۴).

چنانچه تصویر و یا فایل مدرک شما موجود باشد می‌توانید از قسمت بارگذاری فایل آن را آپلود کنید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

  • حقوق درخواستی:

با کلیک روی حقوق درخواستی پنجره جدیدی برای شما باز می‌شود.

  • حقوق فعلی ماهیانه خود را در فیلد ۱ وارد کنید. واحد پولی به صورت پیش فرض روی ریال تنظیم شده است، در صورت نیاز خود آن را تغییر دهید.
  • حقوق درخواستی خود را در فیلد ۲ وارد کنید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

  • فایل‌های ضمیمه:

در صورتی که از پیش رزومه‌ای دارید و مایلید تا کارفرماها آن را مشاهده کنند، یا می‌خواهید نمونه کارهای خود را به اشتراک بگذارید و یا … با کلیک روی دکمه «+» می‌توانید و انتخاب فایل مورد نظر خود می‌توانید آن را بارگذاری کنید تا در رزومه ایران‌تلنتی شما نمایش داده شود.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

شما می‌توانید وضعیت رزومه خود را در نوار افزار ((Toolbar سمت راست صفحه مشاهده کنید.

لازم به ذکر است در صورتیکه سطح رزومه شما مبتدی (Basic) باشد، شما قادر به ارسال رزومه خود برای فرصت‌های شغلی نخواهید بود.

با تکمیل مراحل بالا می‌توانید سطح رزومه خود را از حالت مبتدی به حالت پیشرفته تغییر دهید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

تنظیمات رزومه/ حساب کاربری:

  • نشان وضعیت کارجویی: همانطور که قبل‌تر نیز به آن اشاره شد، در این قسمت شما نشان وضعیت کارجویی خود را فعال می‌کنید و این نشان تا یکماه برای شما فعال است.
  • ایمیل: در این قسمت شما می‌توانید اطلاعات ایمیل خود را ویرایش کنید. حتما توجه داشته باشید تا ایمیل خود را تایید کرده باشید، چرا که در غیر این صورت امکان اطلاع رسانی فرصت‌های شغلی مرتبط برای شما وجود نخواهد داشت.
  • شماره موبایل: در این قسمت شما می‌توانید اطلاعات تماس خود را ویرایش کنید. اگر مایلید شماره تماس دیگری را نیز اضافه کنید، با کلیک روی «افزودن» شماره جدید را وارد کنید.
  • رمز عبور: در اینجا شما می‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.
  • زبان رزومه: در این قسمت زبانی نمایش رزومه خود را تعیین می‌کنید.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

اعلان‌ها:

در این بخش شما می‌توانید تنظیمات اطلاع‌رسانی خود را ویرایش کنید و از حالت فعال به غیر فعال خارج کنید. (بدیهی است با غیر فعال کردن هر کدام از  این موارد، اطلاعات و اعلانات مربوط به آن را دریافت نخواهید کرد).

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

تنظیمات حریم خصوصی:

  • در حالت عمومی رزومه و اطلاعات تماس شما به کارفرمایان نمایش داده می‌شود.

آموزش ساخت رزومه در ایران تلنت

  • در حالت پنهان رزومه و اطلاعات تماس شما به کارفرمایان نمایش داده می‌شود.
  • فعالیت حساب کاربری: در صورتیکه از جست و جو برای فرصت‌های شغلی جدید منصرف شده‌اید می‌توانید وضعیت حساب کاربری خود را به غیر فعال تغییر دهید.

ابزار رزومه ساز ایران‌ تلنت که به صورت رایگان در دسترس تمام کاربران ایران تلنت قرار دارد، امکان آماده‌سازی یک رزومه استاندارد و حرفه‌ای را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم می‌سازد؛ همچنین امکان دانلود رایگان فایل رزومه نیز برای کاربران وجود دارد.

سخن پایانی

تمام آنچه باید درباره ساخت رزومه در ایران تلنت می‌دانستید، در این مقاله عنوان کردیم. در صورتی که درباره چگونگی ساخت رزومه در ایران تلنت سوالی دارید، می‌توانید آن را در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ایران تلنت شما را راهنمایی کنند.

مطالب پیشنهادی
107 دیدگاه
  1. سجاد صلواتی می‌گوید

    سایت بسیار خوب وجالبی است

    1. حمید نوروزی می‌گوید

      شماره تماس ایران تلنت در سایت مشاهده نمی شود.
      و امکان دسترسی کارفرمایان به متقاضیان کار براساس استانها هماهنگی فرمایید.

      1. ایران تلنت می‌گوید

        جناب آقای نوروزی
        برای تماس با ایران تلنت با شماره ۲۲۷۷۷۷۰۴-۰۲۱ تماس بگیرید. در حال حاضر کارفرمایان تمام کشور امکان دسترسی به بانک رزومه را دارند.

  2. مهرداد قادری نژاد می‌گوید

    رزومه های آرشیوهای قبلی من را ارایه دهید

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام آقای قادری نژاد
      برای ثبت درخواست با شماره ۲۲۷۷۷۷۰۴ تماس بگیرید و با کارشناس امور کارجویان صحبت کنید.

  3. سجچاد ستاری می‌گوید

    از مدیریت سایت ایران تلنت خواهشمندم فایل خام WORD وفارسی رو در سایت قرار دهند که از استاندارد بین المللی استفاده شده تا رزومه فارسی رو در سایت و شرکتهای دیگه استفاده کنیم

    1. ایران تلنت می‌گوید

      جناب آقای ستاری
      این درخواست شما رو حتماً با تیم فنی سایت مطرح خواهیم کرد. البته در حال حاضر امکان دانلود رزومه به صورت PDF را دارید.

  4. دانشجو می‌گوید

    سلام. به نظرم توضیحاتی که بعنوان علت انگلیسی بودن سایت ایران تلنت نوشتید قانع کننده و منطقی نبود. شما میتونستید در دو نسخه فارسی و انگلیسی سایت رو تدارک ببینید و هر کاربری با توجه به راحتی اش یه زبان رو انتخاب میکرد. مثل خیلی از سایتهای دنیا که نسخه ی انگلیسی فارسی عربی و حتی ترکی دارن. با سپاس

    1. ایران تلنت می‌گوید

      از اینکه دیدگاه خود را ثبت کردید تشکر می‌کنیم. امیدواریم در آینده بتوانیم به این درخواست شما پاسخ مثبت دهیم. با این حال در حال حاضر سیاست ایران تلنت استفاده از سایت به زبان انگلیسی است.

  5. hadi می‌گوید

    سلام این چندمین باره که من از قسمت های مختلف دارم سوالمو میپرسم ولی تا الان هیچکسی جواب من رو نداده. من نیاز دارم که رزومه ام رو بصورت PDF دانلود کنم ولی نمیتونم. از من یوزر و پس میخواد . وقتی هم که یوزر و پس خودم رو میزنم قبول نمیکنه.

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام هادی جان
      در حال حاضر، امکان دانلود رزومه به صورت PDF در سایت وجود دارد. در صورتی که نمی‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید با شماره ۲۲۷۷۷۷۰۴ تماس بگیرید تا کارشناسان امور کارجویی شما را راهنمایی کنند.

  6. آزیتا اسحاقی می‌گوید

    سلام,من نمیتونم مقطع و گرایش تحصیلیمو وارد کنم,لطفا راهنماییم کنید,ممنونم

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام خانم اسحاقی
      لطفا با شماره تلفن ۲۲۷۷۷۷۰۴ واحد کارجویان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  7. صدیقه زرین می‌گوید

    با سلام و احترام برای کسانی که کارهای خدماتی انجام داده اند و دیپلمه هستند و تا حدودی با کامپیوتر اشنا هستن و میتوانند کارهای اولیه اداری مثل تایپ و … انجام دهند کاری هست یا نه؟ منظورم در شرکتهای معتبر است.

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام خانم زرین،
      بله. درست است که ایران تلنت بر روی موقعیت‌های شغلی تخصص تمرکز دارد، اما مطمئناً بیشتر شرکت‌ها به دنبال اشخاصی به منظور انجام کارهای دفتری‌شان هستند. پیشنهاد می‌کنیم در ایران تلنت رزومه خود را تکمیل کنید و برای موقعیت‌های شغلی مختلف موجود در سایت اقدام کنید.

  8. حسین احمدلو می‌گوید

    من هفده سال سابقه ی کاردارم در زمینه ی صنعت
    و دارای مدرک کاردانی هستم کامپیوتر گرایش شبکه و موفق نشدم از طریق ایران تلنت کار پیدا کنم لطفا بنده رو راهنمایی کنید…..سپاس از شما

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام جناب آقای احمدلو.
      سعی کنید که رزومه تون رو همیشه به روز نگه دارید. اگر برای موقعیت شغلی خاصی هم میخواهید Apply کنید، بهتره که رزومه‌تون رو با موقعیت شغلی مورد نظر همسو کنید. اگر سوالی در این زمینه دارید لطف کنید با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۷۷۷۰۴ واحد کارجویان تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.
      امیدواریم به زودی شغل مورد علاقه‌تون رو پیدا کنید.

  9. صفا خرسند می‌گوید

    سلام
    برای دانلود فایل pdf رزومه از من یوزر و پسورد میخواد که متاسفانه یوزر و پسوردم رو میزنم قبول نمیکنه… چطور باید pdf رزومه رو دانلود کنم؟!!!

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام
      در حال حاضر مشکلی برای دانلود فایل PDF رزومه وجود ندارد. با این حال، در صورت بروز مشکل می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۲۷۷۷۷۰۴ واحد کارجویان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  10. سامان می‌گوید

    سلام ، اگر شخصی سابقه کار نداشته باشد و به صورت فری لنسری کار انجام داده باشد تو سوابق کاری چه چیزی بنویسه؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام سامان عزیز،
      شما می‌تونید سابقه کاری خود را به صورت پروژه‌ای در رزومه بیارید. همچنین، بهتره که پروژه‌های موفقتون رو هم به همراه تصویر یا سند در رزومه داکیومنت کنید تا کارفرماها رزومه شما را با دقت بهتری بررسی کنند.

  11. عرفان اطلاعی می‌گوید

    ممنون از مطالب خوبتون.
    اگر در یک شرکت مشغول به کار باشیم و بعد از مدتی در همون پوزیشن ارتقا پیدا کیم در رزومه باید به چه صورت مطرح بشه؟
    (برای مثال از سال ۹۳ تا ۹۷ در شرکت x بودم. از ۹۳ تا ۹۵ به عنوان کارشناس مارکتینگ فعالیت داشتم و از ۹۵ به عنوان سرپرست مارکتینگ در همون شرکت کارم رو ادامه دادم).

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام جناب آقای اطلاعی.
      اگر دقت کنید در رزومه ایران تلنت کنار هر موقعیت شغلی خطی عمودی قرار داره. زمانی که شما در شرکت فعلی خودتون ارتقای سمت می‌گیرید، زمانی که می‌خواهید رزومه‌تون رو به‌روزرسانی کنید، رزومه‌ساز ایران تلنت به صورت خودکار تشخیص خواهد داد که موقعیت شغلی جدیدتان در امتداد شغل قبلی‌ نمایش داده می‌شود.

  12. ميلاد سليمانى می‌گوید

    سلام خسته نباشید.من رزومه تحصیلى ندارم.یعنى دیپلم اخرین مقطع تحصیلى من بوده.سابقه واردات پوشاک،رستوران،و چند کار ازاد دیگه رو دارم.فکر میکنید ایران تلنت به درد من میخوره براى پیدا کردن یه کار جدید؟؟؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      میلاد عزیز،
      پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا در ایران تلنت رزومه بسازید. سپس بر اساس سوابق و مهارت‌های خود برای موقعیت‌های شغلی مختلف رزومه ارسال کنید. اگر در حال حاضر فرصت شغلی مناسبی پیدا نکردید، نا امید نشوید زیرا ممکن است فرصت شغلی دلخواه شما طی روزهای آینده در ایران تلنت درج شوند.

  13. یوسفی می‌گوید

    با سلام؛
    علیرغم تکمیل فرم مطابق راهنمای سایت صفحه اول Register نمی شود تا مراحل بعدی را انجام دهم.
    با شماره های راهنما نیز تماس گرفته ام، پاسخی دریافت نشد.

    1. ایران تلنت می‌گوید

      جناب آقای یوسفی،
      مشکل شما بررسی شد و وب سایت به درستی کار می‌کند. جهت راهنمایی بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۷۷۷۰۴ واحد کارجویان تماس بگیرید تا کارشناسان ایران تلنت شما را راهنمایی کنند.

  14. گلناز می‌گوید

    سلام
    چطور میتونم رزومه خودم رو بصورت فایل pdf ذخیره کنم؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      گلناز عزیز،
      با ورود به داشبورد اکانت ایران تلنت، در گوشه سمت چپ بالا در تصویر باکسی را مشاهده می‌کنید که درصد تکمیل رزومه شما نمایش داده می‌شود. در پایین این باکس سه گزینه Update CV و PDF و Forward قرار گرفته است. با کلیک بر روی گزینه PDF می‌توانید رزومه خود را در قالب پی دی اف دانلود کنید.

  15. علی طهماسبی می‌گوید

    مقالات آی اس آی و کنفرانسی و یا کتب چاپ شده را در چه قسمتی می توان وارد کرد؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      جناب آقای طهماسبی،
      بخش گواهینامه و مدارک و همچنین بخش Comment تعبیه شده در رزومه، محل مناسبی برای وارد کردن چنین مواردی هستند.

  16. ثریا مرادی می‌گوید

    سلام
    وقت تون به خیر
    یک سوال داشتم ازتون چرا رزومه ای که آپلود کردیم برای کارفرما ارسال نمیشه و فقط اطلاعاتی که خودمون تایپ کردیم به دست کارفرما میرسه ؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام خانم مرادی،
      رزومه‌ای که شما ضمیمه می‌کنید به همراه رزومه‌ای که در ایران تلنت ساخته اید برای کارفرما ارسال می‌شوند.

  17. سعید امینیان می‌گوید

    انتخاب شغل

  18. مقصود می‌گوید

    با سلام. اولا از عوامل و مدیریت مجموعه ایران تلنت بخاطر این سطح کاری بالا تشکر میکنم. یک سوالی داشتم اونم اینکه تو جستجوی گوگل، رزومه من تو ایران تلنت رو نمیاره. اون دوتا تیک مورد نظر رو هم فعال کردم. ممنون میشم راهنمائی کنید.

    1. ایران تلنت می‌گوید

      با عرض سلام و روز به خیر.
      اول از همه از شما سپاس گزاریم که به مجموعه ایران تلنت اعتماد دارید. درباره نحوه نمایش رزومه باید عرض کنیم که هیچ یک از رزومه های ایران تلنت در گوگل نمایش داده نمی‌شوند و تنها کارفرمایانی که از بسته های استخدام ایران تلنت استفاده میکنند به رزومه شما دسترسی دارند. فعال کردن اون دو تیک مربوط به نمایش دادن رزومه شما به کارفرمایان فعال در ایران تلنت هستش. برای مثال زمانی که شغل جدیدی پیدا کردید میتوانید اون دو تیک را بردارید تا کارفرمایان دیگه، نتوانند با شما تماس بگیرند.

  19. فاطمه آ می‌گوید

    سلام
    اکانش هست رزومه ی بقیه رو ببینیم تا بتونیم ازشون ایده بگیریم؟
    اگر هست چطور؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام،
      متاسفانه این امکان وجود ندارد. شما می‌توانید با استفاده از همین مقاله و مقاله دیگر موجود در وبلاگ ایران تلنت به نام چگونه یک رزومه حرفه ای بنویسیم؟ اقدام به نوشتن رزومه کنید. همچنین، میتوانید با جستجو کردن در گوگل و مشاهده نمونه های خارجی تصویری کلی از رزومه حرفه ای به دست آورید.

  20. Masi farahani می‌گوید

    با سلام من شغلم دولتی هست ولی متاسفانه تو قسمتcompany name هیچ گزینه ای وجود نداره که بتونم انتخاب کنم🙁 کارمند پیمانی آموزش و پرورش هستم

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام روزتون به خیر.
      برای نوشتن نام شرکت یا مجموعه ای که در حال حاضر در اون فعالیت دارید نیاز به گزینه خاصی نیست. کافیه فقط اسم اون شرکت رو به انگلیسی تایپ کنید که در مورد شما میشه: Ministry of Education

  21. Masi farahani می‌گوید

    سپاسگزارم از راهنماییتون ولی متاسفانه با این عنوان هم نتونستم ثبت رو انجام بدم
    The selected company size is invalid
    این خطا رو میده

    1. ایران تلنت می‌گوید

      خانم فراهانی عزیز،
      پیغامی که شما دریافت می‌کنید در زمان ثبت نام کارفرمایان نمایش داده می‌شود. اگر به دنبال کار هستید باید در قسمت کارجویان ثبت نام کرده و رزومه خود را بسازید. در ابتدا گزینه بر روی گزینه Sign In در بالای سایت کلیک کنید. با باز شدن پاپ اپ در پایین دکمه login میتوانید بر روی لینک رجیستر کلیک کنید. همچنین می توانید با استفاده از جیمیل و یا اکانت لینکدین خود در ایران تلنت رزومه بسازید.

  22. سلیمی می‌گوید

    با سلام
    ضمن سپاس از مهیا نمودن بستری جهت کار آفرینی
    بنده بعنوان شخصی که سالها یکی از اعضا بوده ام استدعا دارم سرفصل تیتر شغلها کمی بازنگری شود
    بعنوان مثال ترخیص، بازرگانی داخلی و خارجی و غیره در سرفصلها وجود ندارد.
    با سپاس

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام جناب آقای سلیمی،
      امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم عناوین شغلی جدیدی را به وب‌سایت ایران تلنت اضافه کنیم.

  23. کشاورز می‌گوید

    سلام
    من هر چه سعی کردم نتوانستم رزومه دوم را اپلود کنم !
    در واقع file manager برای انتخاب فایل باز نمیشود

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام، جناب آقای کشاورز
      هنگام بارگزاری رزومه خود با چه خطایی روبرو می‌شوید؟

  24. arash marouf می‌گوید

    با سلام
    در تکمیل رزومه امکان اضافه کردن عکس و رزومه شخصی برای من وجود ندارد. در مورد عکس بعد از انتخاب فایل عکس آپلود نمیشود و در مورد رزومه شخصی هم پنجره ای برای انتخاب فایل باز نمیشود.

    1. ایران تلنت می‌گوید

      جناب آقای معروف،
      مشکل شما بررسی شد. لطفا یک بار دیگر جهت آپلود عکس و مدارک خود اقدام کنید. در صورت مشاهده مشکل مجدد با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۷۷۷۰۴ واحد کارجویان تماس بگیرید.

  25. امید می‌گوید

    آیا امکان اینکه رزومه ایران تلنت توسط کارفرمایان قابل رویت نباشد ولی امکان درخواست شغل توسط صاحب رزومه فعال باشد وجود دارد ؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      بله، شما می‌توانید از تنظیمات پنل کاربری خود، رزومه‌تان را از نتایج جستجو پنهان کرده و تنها برای فرصت‌های شغلی مورد علاقه‌تان رزومه ارسال کنید.

  26. Ghasemi می‌گوید

    با درود
    با توجه به حذف گزینه ی salary and preferences از منوی سمت چپ، خواهشمندم نسبت به ادیت این گزینه در رزومه راهنمایی بفرمایید.

    قبل از تعطیلات نیز، در ساعات اداری تماس گرفتم، ولی کسی پاسخگو نبود.

    با سپاس
    ۹۸.۰۱.۰۱

  27. Fatemeh می‌گوید

    با درود

    با توجه به حذف گزینه ی Salary and Preferences از منوی سمت راست، لطفا در خصوص تغییر این فیلد در رزومه راهنمایی بفرمایید
    در سال گذشته در ساعات اداری تماس گرفتم، کسی پاسخگو نبود.

    با تشکر

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام خانم قاسمی.
      ممنوت از اطلاع رسانی شما. حتما این مورد رو اصلاح میکنیم. جهت تماس با واحد پشتیبانی کارجویان با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۷۷۷۰۴ تماس بگیرید.

  28. کیان خسروی می‌گوید

    سلام
    من همیشه میخواستم از شما بابت زحماتی که در این سال ها کشیدید تشکر کنم خیلی دوست داشتم از نزدیک مثلا در نمایشگاه ها با شما هم صحبت بشوم اما متاسفانه این مهم هیچ وقت محقق نشد
    اما از همینجا به یکایک شما دوستان عزیز و پر تلاش و متخصص خسته نباشید عرض میکنم
    و از پروردگار بهترین ها رو برای شما آرزو میکنم
    پایدار باشید

    1. ایران تلنت می‌گوید

      جناب آقای خسروی
      بسیار خوشحالیم که توانستیم رضایت شما رو همراه خود داشته باشیم. از شما سپاسگزاریم و امیدواریم که لحظاتی مملو از شادی و موفقیت را تجربه کنید.

      با تشکر

  29. Hossein ghaniloo می‌گوید

    با سلام.من هرچی رو گزینه Create CV میزنم صفحه بعدی باز نمیشه

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام و روز به‌خیر جناب آقای غنی لو،
      مشکلی که فرمودید بررسی شد. لطفا یکبار دیگه امتحان کنید.

  30. شاهو عبدی می‌گوید

    با سلام و سپاس
    من نمیتونم هیچ مدرکی رو به رزومم اضافه کنم و کلیک attach برای من وجود نداره، لطفا بررسی بفرمایید.

    با تشکر

    1. ایران تلنت می‌گوید

      مشکل بررسی شد. لطفا یک بار دیگه امتحان کنید. همچنین، حجم فایل ارسالی خود را نیز در نظر داشته باشید.

      1. شاهو عبدی می‌گوید

        با تشکر از شما مشکل اضافه کردن فایل به رزومم حل شد، ولی فایل اضافه شده به روزممو نشمایش نمیده و بعد دانلود رزومم اون فایلی که اضافه شده رو نشون نمیده. من میخوام عکس مدارک تخصصیمو توی فایل رزومم بیاره.

        پیشاپیش ممنون.

  31. محمودی می‌گوید

    سلام.رشته ی مدیریت منابع انسانی در قسمت رشته ی تحصیلی ثبت نمیشه.میزنه نامعتبر.مشکل از کجاست؟لطفا رسیدگی کنید.ممنون.

    1. ایران تلنت می‌گوید

      بررسی شد. مشکلی نبود. می‌تونیم بپرسیم چه پیغامی براتون نمایش داده میشه؟

  32. مرتضی عزتی می‌گوید

    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت کارشناسان و مسئولین سایت مفید IranTalent
    اول از همه میخواستم ازتون تشکر کنم بنده از طریق همین جا شغلم ر عوض کردم. ثانیا میخواستم بپرسم که جهت اینکه شرکت های دیگر نتوانند به رزومه بنده دسترسی پیدا کنند از چه آیکنی در سایت باید استفاده کنم خواهشا راهنمایی بفرمایین. با تشکر

    1. ایران تلنت می‌گوید

      جناب آقای عزتی سلام،
      از اینکه تونستید از طریق ایران تلنت شغل دلخواهتون رو پیدا کنید بسیار خوشحالیم. برای اینکه سایر کارفرمایان نتونند رزومه شما رو مشاهده کنند باید از درون پنل کاربری خود در ایران تلنت رزومه خودتونو Private کنید. برای این کار ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید. سپس بر روی گزینه CV Update کلیک کنید. پس از ورود به صفحه رزومه خودتون، دکمه Change در بالای صفحه سمت راست را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه ازشما پرسیده می‌شود که آیا تمایل دارید رزومه شما در نتایج جستجو نمایش داده شود؟ برای جلوگیری از این کار، گزینه No را انتخاب کنید.

  33. سعید رستمی می‌گوید

    سلام.ممنون از سایت خوبتون.اسم ایران توی لیست کشویی اسامی کشورها نیست.

    1. ایران تلنت می‌گوید

      جناب آقای رستمی،
      نام ایران اولین گزینه در لیست کشویی ایران تلنت است.

  34. شایان احمدی می‌گوید

    ممنون از خدمات مفید و بسیار ارزشمندتون

    1. ایران تلنت می‌گوید

      جناب آقای احمدی بسیار خوشحالیم که این مطلب توانسته به شما در ساخت رزومه در ایران تلنت کمک کند.

  35. بهناز برزگرزاده می‌گوید

    با سلام. در قسمت description برای تجارب کاری قبلیمون، می بایست توضیحات به زبان انگلیسی باشه؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام خانم برزگرزاده،
      بله. رزومه شما باید به زبان انگلیسی باشد.

  36. سید مرتضی قوامی می‌گوید

    سلام
    من رزومم رو کامل کردم و Premium Membership رو هم خریدم .ولی شغل های توصیه شده اصلا مرتبط با رزومه و رشته من نیستن!!!!!

    1. ایران تلنت می‌گوید

      جناب آقای قوامی عزیز،
      برای دریافت اطلاعات و مطرح کردن این موضوع با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۷۷۷۰۴ واحد کارجویی تماس بگیرید. کارشناسان ایران تلنت این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

  37. Mahdy می‌گوید

    یه ساعته نوشته شده یه عدد فایل پی دی اف روزمه اماده میزاشتی سرت و درد نمیاوردی اینا رو همه بلدن الکی همون و طولش دادی تو این مملکت ویران شده

    1. ایران تلنت می‌گوید

      مهدی جان،
      دانش و تسلط به زبان انگلیسی پیش نیاز ساخت رزومه در ایران تلنت است. با این حال، اگر در ساخت رزومه مشکل دارید با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۷۷۷۰۴ واحد کارجویی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  38. جمشید بغدادی می‌گوید

    سلام
    بنده رزومه خود را تکمیل کردم. آیا ایران تلنت به طور اتوماتیک پیشنهاد کاری را برای متقاضی ایمیل می کند یا اینکه خود متقاضی باید سرچ کنه که برای شرکت های مختلف اپلای کند.

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام جناب آقای بغدادی،
      ایران تلنت هر هفته به صورت خودکار مشاغل مرتبط با رزومه و علایق شما را برایتان ارسال می‌کند. با این حال، پیشنهاد همیشگی ما به کارجویان این است که به شکلی مرتب در سایت ایران تلنت جستجو کنید و برای مشاغل مختلف اپلای کنید. پیشنهاد می‌کنیم که مطلب راهنمای جستجوی شغل در ایران تلنت را مطالعه کنید.

  39. آرمان می‌گوید

    سلام
    من چطور میتونم Comment رو از رزومه خودم پاک کنم؟
    هر کاری کردم پاک نمیشه 🙁
    ممنون

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام آرمان عزیز،
      برای این کار بر روی گزینه Edit در کنار باکس Comment کلیک کنید و سپس متنی که در آن نوشته اید را پاک کنید و در نهایت، گزینه SAVE را انتخاب کنید.

      با تشکر از شما

  40. فريبا می‌گوید

    سلام هرچی creat vv میزنم باز نمیشه چرا؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام و روزبه خیر،
      مشکل پیش آمده به واحد فنی گزارش شد. لطفا یکبار دیگر امتحان کنید.

  41. نرگس شریف نیا می‌گوید

    سلام در رزومه باید گزینه ایی برای حقوق درخواستی باشد که حداقل حقوق و مزایا را قید کنی. راهنمایی کنید .

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام خانم شریف نیا،
      شما می‌توانید حقوق درخواستی خودتون رو در رزومه اضافه کنید. برای این کار کافیست پس از ورود به پنل کاربری خودتون در ایران تلنت، از منوی سمت چپ بر روی گزینه Candidate Preferences کلیک کنید و سپس مبلغ مورد نظر خودتون رو در قسمت Expected Salary وارد کنید.
      در صورتی که به راهنمایی بیشتر نیاز داشتید می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۲۷۷۰۴ واحد کارجویی ایران تلنت تماس بگیرید تا کارشناسان ایران تلنت شما را راهنمایی کنند.

  42. حسین مکی می‌گوید

    چگونه آدرس ایمیل (User Name) خود را تغییر بدهم؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام آقای مکی،
      پس از ورود به سایت ایران تلنت، از منوی بالا بر روی گزینه Update CV کلیک کنید. پس از آنکه وارد رزومه خود شدید، نوار آبی را در پایین نام و نام خانودگی خود مشاهده خواهید کرد که عنوان (contact Information) دارد. بر روی این نوار آبی کلیک کنید. پس از کلیک بر روی نوار آبی شما در اولین باکس ادرس ایمیل خودتون رو مشاهده می‌کنید که روبروی آن گزینه Change نوشته شده است. حال بر روی گزینه Change کلیک کنید و ایمیل خود را تغییر دهید.

  43. امید موسویان می‌گوید

    در ساخت رزومه فیلدی برای اضافه کردن پروژه های انجام شده وجود دارد؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      جناب آقای موسویان،
      شما می‌توانید پروژه‌های خود را در قالب Work Experience در رزومه خود وارد کنید و از طریق دکمه Upload Related Documents اسناد مرتبط به آن‌ها را آپلود کنید.

  44. علی می‌گوید

    با سلام چگونه مواردی را که در ایران تلنت اپلای کردیم را حذف یا آن اپلای کنیم/؟

    1. ایران تلنت می‌گوید

      با سلام و روز به خیر،
      متاسفانه امکان این کار وجود ندارد و زمانی که شما برای شغلی رزومه ارسال می‌کنید، دیگر امکان حذف رزومه از سبد کارفرما را ندارید.

  45. پویا ایرانزاد می‌گوید

    سلام من می خوام رزموهه خودم رو دانلود کنم از من نام کاربری پسورد می خواد

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام آقای ایرانزاد،
      برای دانلود رزومه در ابتدا باید وارد اکانت کارجویی خودتان شوید.

  46. علی می‌گوید

    سایتتون خیلی خوبه و میشه رزومه کاملی ساخت. اما دسترسی پذیری به بعضی از بخش های سایت خیلی سخته و نیاز به بازطراحی داره. همچنین کمبود بخش هایی مثل About Me یا Summary حس میشه.
    درج حقوق موردنظر برای کسی که جویای کاره یا سابقه کار نداره امکان پذیر نیست.

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام علی عزیز،
      از پیشنهادات شما بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم که در آینده نزدیک تغییرات لازم رو در پنل و رزومه ساز ایجاد کنیم تا کار با ایران تلنت برای شما آسان تر شود. البته شما میتوانید حقوق درخواستی خود را از بخش تنظیمات داشبورد خودتان وارد نمایید.

  47. alireza naeeini می‌گوید

    سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم که بعد از پر کردن رزومه میشه اونو به شرکت مورد نظر ارسال کرد یا خیر

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام جناب آقای نائینی،
      پس از تکمیل رزومه، شما می‌توانید در وب سایت ایران تلنت موقعیت‌های شغلی مختلف را جستجو کنید و در صورتی که موقعیتی مشابه با توانایی هایتان مشاهده کردید، رزومه خود را برای آن موقعیت شغلی Apply کنید.

  48. مریم می‌گوید

    با سلام و وقت بخیر
    یه سوالی داشتم خدمتتون؟ اس ام اسی که دریافت میکنیم جهت اینکه شرکتی رزومه را مشاهده کردند و وقتی وارد لینک میشوم چیزی نشان داده نمیشود
    میخواستم حضورتان سوال کنم به چه صورت می شود متوجه شد که چه شرکتی مشاهده کردند
    ممنونم

    1. ایران تلنت می‌گوید

      با سلام و روزبه خیر،
      برای مشاهده شرکت‌هایی که رزومه شما را بررسی کرده‌اند، باید اکانت پرمیوم کارجویی ایران تلنت داشته باشید. برای این کار زمانی که وارد داشبورد خود در ایران تلنت می‌شوید در بالای صفحه سمت راست باکسی با عنوان Premium Membership وجود دارد برای خرید اشتراک پرمیوم بر روی گزینه Unlock Services کلیک کنید و مراحل لازم را انجام دهید.

      با تشکر

  49. aliabdoli می‌گوید

    سلام وقت بخیر من اکانت روکامل کردم امادر هنگام دانلود فایل pdf با اررور مواجه میشم و فایل دانلود نمیشه میتونید راهنمایی کنید چرا ؟!

  50. ساسان می‌گوید

    سلام وقت بخیر و تشکر بابت سایت عالی ایران تلنت
    در قسمت حقوق درخواستی یک گزینه هست که من متوجه منظورش نمیشم
    ممنون میشم توضیح بدین
    What is the notice period required by your employer?

  51. محمد1989 می‌گوید

    سلام . من با آخرین مرحله که نوشته rate one experience به مشکل خوردم و نمیتونم درستش کنم. چیکار کنم برا کامل شدنش و رفع این مشکل ؟

  52. بهنوش می‌گوید

    سلام . من با آخرین مرحله که نوشته rate one experience به مشکل خوردم و نمیتونم درستش کنم. برای کامل شدنش و رسیدن به level up چه اقدامی انجام بدم؟

  53. مصطفی می‌گوید

    سلام . تاییدیه ایمیل باز میکنم خطا میزنه

  54. زهرا می‌گوید

    سلام و وقت بخیر. منظور از پیام rate one experience چیه؟ در مرحله اخر برای تبیدل رزومه به پروفشنال این پیام برام من هست که نمیدونم چطور باید این قسمت رو کامل کنم. لطفا راهنمایی کنید

  55. محسن هاشمی می‌گوید

    سلام و خسته نباشید
    من رزومه ارسال کردم و ویو خورده از طرف کارفرما و بعد موقعیت شغلی کلوز شد و من همچنان گزارش رزومه ارسالیم ویو هستش و تعییری نکرده یا ریجکت هم نشده این یعنی چی ؟ یعنی استخدام کردن که شغل کلوز شده یا شغل رو بستن و رزومه ها رو‌مطالعه میکنن و هنوز امکان تماسشون هست که ریجکت نشده رزومه ام
    میشه کامل توضیح بدین ممنون میشم

  56. مرجان دیبا می‌گوید

    سلام و با تشکر از سایت عالی و با کیفیت‌تون.
    سوالی برام پیش اومده. من به تازگی برای اولین‌بار در سایت ایران تلنت رزومه‌م رو تکمیل کردم. ولی نمی‌دونم برای ادیت preferred location به کدوم قسمت باید مراجعه کنم. چون به صورت امتحانی گزینه‌ی خارج از کشور رو زده بودم و الان می‌خوام تغییرش بدم به داخلی. ممنون می‌شم راهنماییم کنید.

  57. شهرام می‌گوید

    باسلام و خسته نباشید
    در بخش پر کردن رزومه در بخش تحصیلات اطلاعاتی که وارد میکنم سیو و ثبت نمیشود لطفا راهنمایی بفرمایید
    متشکرم

  58. مریم سلیمانی می‌گوید

    باسلام
    چطور میتوانم اسم شرکت هایی که رزومه من را مشاهده کردن را ببینم

    1. ایران تلنت می‌گوید

      سلام
      وارد رزومه خودتون بشید در قسمت داشبورد از بخش «وضعیت نمایش رزومه من» میتونید دوتا از شرکت‌های که رزومه شما رو مشاهده کردن رو ببینید. اگر بخواهید اطلاعات همه شرکت‌ها رو داشته باشید باید اکانت پریمیوم ایران تلنت رو داشته باشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.